کد مطلب: ۵۶۰۹۳۰

۷ دلیل مهم برای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

۷ دلیل مهم برای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر به سلامتی خود و خانواده‌تان اهمیت می‌دهید حتما این مقاله آگاه‌سازی را تا انتها مطالعه نمایید.زمان تخمینی جهت مطالعه این مقاله کمتر از ۱۰ دقیقه می‌باشد.

یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن میکروب‌ها ، باکتری‌ها ، سرب ، جیوه و آلاینده‌های دیگر از آب ، استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب می‌باشد.

این آلودگی ها از طریق روش‌های مختلفی که برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می‌شود ، از بین می‌روند. بنابراین برای اطمینان از سالم بودن آب ، باید به شکل ویژه‌ای به تصفیه آب آشامیدنی خود اهمیت دهید.

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به حذف ناخالصی‌هایی که ممکن است به آب آشامیدنی وارد شوند کمک می‌کند.

ما در این مقاله قصد داریم ۷ دلیل مهم برای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی را برای شما توضیح دهیم.

۱ - سطح کلر را کاهش می‌دهد

کلری که در آب وجود دارد می‌تواند با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی حذف شود. نوشیدن آب حاوی کلر می‌تواند طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها را در بدن انسان ایجاد کند مانند: خطر ابتلا به سرطان ، مشکلات قلبی عروقی ، آسم و …

استفاده از دستگاه تصفیه آب خطر ابتلا به این مشکلات را کاهش می‌دهد. بنابراین ، باعث بهبود کلی سلامت بدن شما می‌شود.

۲- کاهش هزینه‌ها

سرمایه‌گذاری بر روی یک دستگاه تصفیه آب می‌تواند به شما کمک کند تا مقدار هزینه صرف شده برای داشتن آب آشامیدنی سالم را کاهش دهید. در حالی که با خرید بطری‌های آب معدنی ، آبی بدون میکروب را می‌نوشید ، اما هزینه آن بسیار بالا می‌باشد.

همانگونه که در مورد یک نیز ذکر شده درصورت استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خطر ابتلا به بیماری‌ها را کاهش می‌دهید و در نتیجه میزان هزینه‌های شما برای استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی کاهش می‌یابد.

۳- طعم و بوی آب بهبود می‌یابد

آب ناخالص دارای موادی می‌باشد که باعث تغییر در طعم و بوی آب آشامیدنی میشود .

کلر ، سرب ، جیوه ، زنگ زدگی لوله‌های آب شهری و… همگی می‌توانند باعث تغییر در طعم و بو و حتی رنگ آب آشامیدنی شوند که با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب می‌توانید این ناخالصی‌هارا حذف کنید.

۴- استفاده آسان

دستگاه تصفیه آب به از بین بردن آلاینده‌ها کمک می‌کند و انجام این فرآیند در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان‌پذیر است. بطور مثال : دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل لوتوس می‌تواند در مدت زمان یک ساعت ۸ لیتر آب را تصفیه کند و در طی ۲۴ ساعت قابلیت تصفیه آب در حدود ۲۰۰ لیتر را دارد. که برای مصارف آب خانگی مناسب می‌باشد.

هنگامی که شما در حال انجام کارهای روزمره خود هستید. خیالتان از این بابت راحت است که دستگاه تصفیه آبی که در منزل دارید بصورت اتوماتیک در حال تصفیه آب برای شما می‌باشد و باعث صرفه‌جویی در وقت شما جهت دسترسی به آب سالم می‌شود.

۵ - حذف باکتری‌ها و ویروس‌ها

برخی از باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در آب می‌توانند بسیار خطرناک باشند. امروزه با صنعتی تر شدن کشورها و تولید آلاینده‌های شیمیایی و سرازیر کردن پسماندهای شیمیایی در دریاها و اقیانوس‌ها می‌توان گفت که با توجه به سیستم چرخشی محیط زیست این موارد خطرناک دوباره به چرخه زندگی برمی‌گردنند و درصورتی که سیستم تاسیسات آب‌های شهری نتوانند به هر دلیلی این میکروب‌ها را از بین ببرند خطر جدی سلامتی شما و خانواده‌تان را تهدید می‌کند.

که در این شرایط استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی می‌تواند یک دلگرمی برای شما باشد که با خیالی آسوده آب سالمی را میل می‌نمایید.

IMG 20210707 094938

۶- کاهش ابتلا به بیماری‌های پوستی

همه ما می‌دانیم که نوشیدن آب سالم به میزان کافی در طول روز باعث بهبود عملکرد تمامی ارگان‌های بدن از جمله : مغز ، قلب ، سیستم ایمنی ، پوست و موارد دیگر می‌گردد.

شاید خیلی از ما تاکنون به این نکته دقت نکرده‌ایم که چه آبی می‌تواند باعث بهبود این قسمت‌های بدن شود. نوشیدن زیاد آبی که از سالم بودن آن اطمینان نداشته باشید می‌تواند خلاف این امر باشد و مشکلات جدی را برای سلامتی بدن به وجود آورد.

بسیاری از پزشکان زیبایی پوست معتقدند که نوشیدن آب سالم و بدون ناخالصی می‌تواند تاثیر زیادی بر روی شفافیت پوست داشته باشد و باعث کاهش پیری و چروک شدن پوست گردد.

نوشیدن ۸ لیوان آب در طول روز را بسیاری از متخصصین توصیه می‌کنند. اما تاثیر ۸ لیوان آب معمولی که دارای ناخالصی‌هایی می‌باشد با ۸ لیوان آب تصفیه شده قطعا می‌تواند نتایج متفاوتی داشته باشد. و این شما هستید که در رابطه با سلامتی و زیبایی پوستتان تصمیم می‌گیرید که کدام مورد را انتخاب کنید.

۷- آشپزی آسان

اگر تاکنون به یک کافی‌شاپ بزرگ و معروف در شهر خود مراجعه کرده باشید که یک فنجان قهوه را میل کنید ، احتمالا دیده‌اید که دستگاه‌های مورد استفاده این کافی‌شاپ‌ها جهت تولید یک فنجان بسیار کوچک قهوه خیلی بزرگ است و در حالی که در برخی نقاط دیگر از دستگاه‌های کوچک‌تری استفاده می‌شود !

کسب و کارهای بزرگ همیشه به جزئیات می‌اندیشند و می‌دانند رساندن یک فنجان قهوه با کیفیت به مشتری با یک فنجان قهوه معمولی خیلی در رضایت مشتری می‌تواند اثربخش باشد. درون این دستگاه‌های قهوه‌ساز سیستم‌های تصفیه آب وجود دارد که قبل از اینکه قهوه‌ای جوشانده شود آب دستگاه تصفیه می‌شود و این امر باعث بهبود کیفیت آن یک فنجان قهوه کوچک می‌شود.

اکثر رستوران‌های بزرگ جهانی نیز جهت پخت غذا از دستگاه‌های تصفیه آب استفاده می‌کنند و با استفاده از آب تصفیه شده نیز ظروف خود را می‌شویند، چرا که باور دارند آبی که دارای ناخالصی می‌باشد نمی‌تواند بطور کامل کثیفی‌های روی ظروف را به خوبی بشوید و امکان جا ماندن برخی از این آلودگی‌ها در اندازه‌های مولکولی بر روی ظروف وجود دارد.

جمع‌بندی:

دلایلی زیادی وجود دارد که شمارا قانع کند که از دستگاه‌های تصفیه آب استفاده کنید و ما در این مقاله سعی داشتیم که شما را با برخی از این موارد آشنا کنیم.

IMG 20210707 095012

در حال حاضر بهترین برند دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران برند آکواجوی بوده که توسط شرکت هیراب سان از سال ۱۳۸۲ وارد بازار ایران شده است. هیراب سان دارای بیش از ۵۰۰ نمایندگی فعال فروش دستگاه‌های تصفیه آب آکواجوی در سراسر کشور می‌باشد.

تمامی دستگاه‌های تصفیه آب آکواجوی دارای ۳ سال گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد که نشان از اهمیت این برند به رضایت مشتریان خود دارد.

جهت دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب آکواجوی می‌توانید به فروشگاه آنلاین آکواجوی مراجعه کنید و پس از انتخاب محصول در کمتر از ۲۴ ساعت این دستگاه توسط تکنسین‌های نمایندگی شهر شما جهت نصب رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ندا

    تصفیه آب آکواجوی خیلی عالیه . ما داریم تو خونه یکیشونو