کد مطلب: ۵۸۵۵۱۷

۸+۱ روش آسان برای شیک‌تر جلوه دادن استایل خود

۸+۱ روش آسان برای شیک‌تر جلوه دادن استایل خود

شیک بودن را بیشتر در میان افراد ثروتمند دیده‌ایم و اکثریت افراد فکر می­‌کنند که شیک و خاص بودن استایل هزینه بالایی دارد در صورتی که تنها چند نکته ساده را باید رعایت کنید که بتوانید استایل شیک و خاصی داشته باشید.

شیک بودن را بیشتر در میان افراد ثروتمند دیده‌ایم و اکثریت افراد فکر می­‌کنند که شیک و خاص بودن استایل هزینه بالایی دارد در صورتی که تنها چند نکته ساده را باید رعایت کنید که بتوانید استایل شیک و خاصی داشته باشید. پوشش شما باید نشان دهنده طرز فکر و دیدگاه شما باشد و چیزی که می‌­پوشید ابتدا باید مورد پسند خودتان باشد و پس از آن مطمئن باشید افرادی که با شما هم جهت باشند از استایلتان خوششان خواهد آمد. افرادی که از دیدگاه دیگران استایل شیکی دارند تنها خوب می­‌دانند که چه چیزی را با چه چیزی بپوشند و نکته دیگری در خاص بودن استایل این است که اندام‌ها لاغر به خودی خود شیک به نظر می‌­رسند. اگر شما هم می‌­خواهید استایل شیکی داشته باشید و اگر اندامتان لاغر و کشیده نیست می­‌توانید تنها با چند نکته استایل جدید و خاصی برای خودتان داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا راز استایل های شیک را بدانید.

  1. رنگ‌های نود در کنار رنگ‌های گرم

یکی از رازهای استایل‌های شیک و جذاب خانم‌ها استفاده از پالت‎های رنگی نود در کنار رنگ‌های گرم است. به عنوان مثال ترکیب رنگ قهوه‌ای مات با رنگ خردلی روشن بدون اینکه یک لباس آنچنانی داشته باشید می‌تواند استایل شما را به یک استایل شیک تبدیل کند. و یا ترکیب رنگ کرم به همراه قرمز دقیقاً یک ترکیب معجزه آسا می‌باشد شما می‌توانید به جای رنگ کرم از سبزهای یشمی و یا رنگ خاکی استفاده کنید و ترکیب این رنگ‌ها با هم یک استایل شجاعانه و خواست به شما می‌بخشد و حقیقتا نیازی نیست که لباس‌های چند میلیونی به تن داشته باشید تا یک استایل شیک برای خود بسازید و تنها با رعایت تناژ رنگی مناسب می‌توانید این کار را انجام دهید. استفاده از ترکیب رنگ‌های نود شامل صورتی‌های کمرنگ و انواع کرم قهوه‌ای باعث می شود استایل تان همواره جذاب و متفاوت به نظر برسد.

  1. ساعت‌های بند فلزی به جای ساعت‌های بند چرمی

ساعت‌های بند فلزی بیش از ساعت‌های بند چرمی شیک هستند. اگر می‌خواهید استایل‌تان شیک درخواست به نظر برسد می‌توانید از این ساعت‌ها استفاده کنید. استفاده از عکس سری‌های مکمل ساعت مانند آویز ساعت‌های طلا همچنین انگشترهای ساده و دستبندهای ظریف جلوه بیشتری به استایلتان می‌هند. در کل استفاده از طلا های کوچک و با ظرافت شما با شیک‌تر و خاص‌تر خواهد کرد.

  1. لباس‌های مچ‌دار و آستین پفی

2wedfv 3

پوشیدن سارافون های بلند و یا کوتاه به همراه بلوزهای آستین پفی یا بلوز هایی که از موچ کلوش می‌شوند این روزها بسیار ترند شده و اکثر خانم های شیک از این استایل ها استفاده می کنند. می‌توانید لباس‌های آستین پفی را به همراه یک سارافون جلو باز تا پایین زانو و یک شلوار پارچه ای فیت و همچنین یک کفش پاشنه بلند ست کنید و از یک شال بلند هم برای پوشش سر استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که شال تان را به نوعی استفاده کنید که در گوشه سینه قرار بگیرد و در قسمت میانی بدن قرار نگیرد چون این کار باعث می‌شود که قد شما کوتاه به نظر برسد. محصولات متنوع برند بادی اسپینر می­تواند به شما برای یک خرید دلچسب از فروشگاه آنلاین خود کمک کند و تولیداتی مانند انواع پیراهن، بلوز و شلوار مردانه و زنانه وسایر لباس ها مانند کاپشن و لباس های زمستانه کمک کند.

  1. کفش‌های پاشنه‌دار

کفش‌های پاشنه بلند یکی از مواردی هستند که باعث می‌شوند استایل شما یک استایل شیک و جذاب به نظر برسد. کفش‌های پاشنه‌دار هم از نوع جلوباز و هم از نوع جلو بسته برای استفاده روزمره با پاشنه کوتاه بسیار زیبا و شیک هستند و اگر شما در محیط‌های اداری استفاده میکنید می‌توانید نوع چرم این کفش‌ها را برای راحتی بیشتر پاهای خود خریداری و استفاده کنید. در واقع این کفش‌ها هم باعث زیباتر شدن استایل‌تان می شود هم قدرتان را کمی بلندتر می‌کند و از طرفی هم استایل شما در نهایت سادگی زیبا به نظر خواهد رسید.

کفش‌های مناسب مهمانی عموماً کفش‌های براق پاشنه دارای هستند که فرم بدن شما را زیباتر نشان خواهند داد. اما کفش‌های براق پاشنه دار را برای استفاده روزمره هم می‌توانید با پاشنه کوتاه به همراه شلوار جین تنگ آبی رنگ و یک نیم تنه و یک مانتوی بلند استفاده کنید.

  1. شال به جای روسری

استایل‌هایی که از روسری به جای شال در آنها استفاده می شود بیشتر استایل‌های سنتی و کلاسیکی هستند که اتفاقا بسیار هم زیبا و جذاب است اما اگر شما می‌خواهید که استایل‌تان هرچه بیشتر شیک شود باید از شال‌های طرح دار استفاده کنید. شال‌های طرح‌دار یا شال‌های گلدوزی شده از آن دسته مواردی هستند که باعث می‌شوند هم چهره شما بیشتر جلوه داشته باشد و هم استایلت آن زیباتر شود.

  1. شلوار جین به جای شلوار پارچه‌ای

3erfgb 1

شلوارهای جین تنگ را جایگزین شلوارهای گشاد و پارچه‌ای کنید و استایل‌تان را متفاوت‌تر کنید. استفاده از شلوار جین تنگ به همراه یک کت کوتاه طرح‌دار یا ساده برای پاییز به همراه یک شال ساده انتخاب بسیار جذاب و مناسبی است.

  1. کت‌ها را فراموش نکنید

کت‌ها که جدیداً ترند شده‌اند مورد توجه بسیاری از خانم‌های خوش‌پوش قرار گرفته‌اند و برای آنکه استایل زیبا و جذابی داشته باشی پوشیدن یک کت کوتاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌­توانید از برندهای معتبر و محبوبی مانند ال سی وایکیکی برای خرید این محصول یا محصولاتی چون تیشرت، پیراهن و سایر لباس‌های استفاده کنید.

  1. مانتوهای بلند

چیز دیگری که باعث جذاب شدن استایل تا نخواهد شد مانتوهای بلند هستند. استفاده از مانتو بلند جدا از زیبا و پوشیده به نظر رساندن استایل‌تان می‌تواند به همراه اکسسوری‌های مختلف و یک کفش پاشنه‌دار باعث جلوه بیشتر استایل‌تان شود‌.

  1. استایل‌های گلدوزی شده

لباس‌های گلدوزی شده اگرچه قیمت چندان ارزانی ندارند اما ارزش خرید بسیار بالایی دارند و هنوز هم افراد زیادی را نمی‌بینیم که از استایل‌های گلدوزی شده استفاده کنند و در واقع این استایل‌ها هنوز بکر و دست نخورده‌اند و هنوز زیبایی خاص خود را دارند. تصور کنید مانتویی که می‌پوشید در قسمت‌های سر آستین و کمر گلدوزی‌های زیبایی داشته باشد. این استایل جدا از اینکه یک استایل خاص و زیبا است تمام ایرانی و متناسب با فرهنگ خودمان است و از جذابیت بالایی در میان خانوم‌ها برخوردار است. حتی با استفاده از شال‌هایی که روی آنها گلدوزی دارد به همراه یک مانتو و شلوار ساده می‌تواند به تنهایی استایل تان را بسیار خاص و زیبا کند شما می‌توانید از این ترکیبات به همراه کیف و کفش چرم و اکسسوری‌هایی مانند ساعت استفاده کنید.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به شما برای یافتن یک استایل شیک کمک کرده باشیم.

نویسنده:سارااقبالی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.