کد مطلب: ۲۸۲۴۲۴

استارت‌آپ‌هایی که هوای بنزین شما را دارند

استارت‌آپ‌هایی که هوای بنزین شما را دارند

 در زمانه استارت‌آپ‌ها تقریبا برای هر نیازی روش‌های مختلف و متنوعی وجود دارد تا بر اساس آن بتوان به رفع نیاز اقدام کرد. مسائل مرتبط با سوخت خودرو نیز از جمله این نیازها است که تاکنون استارت‌آپ‌ها و سرویس‌های گوناگونی برای آن ایجاد شده است.

استفاده از خودرو شخصی همواره با مشکلات و معضلاتی روبرو است اما در زمانه‌ای که اغلب افراد در گوشه‌ای از شهر زندگی می‌کنند و محل‌ کارشان کیلومترها آن سوتر است گاهی ناچار به استفاده مداوم از خودروی شخصی می‌شوند. در همین راستا نیاز است که به صورت ثابت و همیشگی مراقب میزان مصرف سوخت و مسائل مرتبط با آن باشید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در زمانه استارت‌آپ‌ها تقریبا برای هر نیازی روش‌های مختلف و متنوعی وجود دارد تا بر اساس آن بتوان به رفع نیاز اقدام کرد. مسائل مرتبط با سوخت خودرو نیز از جمله این نیازها است که تاکنون استارت‌آپ‌ها و سرویس‌های گوناگونی برای آن ایجاد شده است.

نزدیک‌ترین پمب‌بنزین‌ها را شناسایی کنید

یکی از اتفاقاتی که معمولا برای هر راننده‌ای رخ می‌دهد جست‌وجو برای یافتن نزدیک‌ترین جایگاه سوخت‌گیری است. چراغ بنزین شروع به چشمک‌زدن می‌کند و اضطراب در راننده افزایش می‌یابد. آی‌بنزین یکی از این سرویس‌ها است که به رانندگان کمک می‌کند نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین را پیدا کنند.

گرافیک ساده و استفاده آسان از این سرویس موجب می‌شود رانندگان بتوانند به سادگی نزدیک‌ترین جایگاه به خود را پیدا کنند. همچنین آدرس و شماره‌ تلفن پمپ بنزین‌ها در این اپلیکیشن جمع‌آوری شده است. آی بنزین اغلب شهرهای بزرگ ایران را تحت پوشش دارد و تاکنون بیش از ۱۰ هزار بار دانلود شده است. در حال حاضر این اپلیکیشن برای استفاده روی پلتفرم اندروید ارائه شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز اپلیکیشن مشابه‌ای را طراحی و عرضه کرده است. «Gas Station Finder» نام این اپلیکیشن است که علاوه بر پمپ بنزین امکان نمایش جایگاه سوخت‌گیری گاز و گازوئیل را نیز مهیا کرده است.

«جایگاه» نیز دیگر اپلیکیشن یافتن جایگاه سوخت در ایران است. این اپلیکیشن علاوه بر نمایش نزدیک‌ترین پمپ بنزین، نظرات کاربران دیگر را نیز نمایش می‌دهند. مخاطبان نقاط ضعف و قوت هر جایگاه را ذیل اطلاعات جایگاه می‌نویسند. نظراتی که به کاربران اجازه می‌دهد بهترین جایگاه را از نشر مسافت و کیفیت انتخاب کنند.

مدیریت مصرف سوخت

مدیریت سوخت، هنگام استفاده از خودروی شخصی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. این مدیریت می‌تواند زیر و بم استفاده از یک باک بنزین را برای راننده روشن سازد. Fuel Management یکی از ابزارهای مدیریت سوخت است که اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بعد از پر کردن باک بنزین کافی است اطلاعات را در اپلیکیشن وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به سوخت‌گیری، اطلاعاتی مثل مقدار کلی مصرف خودرو، مقدار بهترين و بدترين مصرف، میزان مصرف اخير، میزان هزينه مصرفی در 30 روز قابل مشاهده است. این اطلاعات به کاربر اجازه می‌دهد تا الگوی مصرف خود را تحت نظر داشته باشد و در صورت نیاز نیز اقدام به تغییر آن کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.