به گزارش تجارتنیوز، سایپا شرایط ثبت نام ساینا s را اعلام کرد. طبق اطلاعیه موعد تحویل جدیدترین ثبت نام فروش فوقالعاده سایپا این طرح مربوط به متقاضیان عادی و طرح جوانی جمعیت است.
شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی آبان 1402
سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی با عرضه خودروی ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه بهروز شده است. متقاضیان ثبت نام ساینا میتوانند تقاضای خود برای تحویل این خودرو را در قالب طرح پیشفروش و فروش فوری ثبت کنند. زمان تحویل فروش فوقالعاده سایپا ۳۰ روزه و پیش فروش تیرماه ۱۴۰۳ است.
متقاضیان فروش فوری ساینا اس باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۳۰ میلیون تومان پرداخت کنند و متقاضیان طرح پیشفروش سایپا نیز باید نصف مبلغ یعنی ۱۶۵ میلیون تومان را به حساب سایپا واریز کنند.

شرایط ثبت نام ساینا s بدون قرعه کشی
- محدودیت کد ملی برای ثبتنامها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.)
- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بهصورت وکالتی وجود ندارد.
- شماره کارت, شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز میگردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
- شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
- کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری میبایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمیباشد.
لینک ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲
متقاضیان ثبت نام ساینا s بدون قرعه کشی میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.
مهلت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی مهر ۱۴۰۲
متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است میتوانند از ۹ آبان به سایت خرید اینترنتی سایپا مراجعه کنند. گفتنی است ثبت نام سایپا در این دوره مربوط به متقاضیان عادی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. متقاضیانی که در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام ساینا در سامانه یکپارچه اقدام کردند و اولویت ایشان تابستان ۱۴۰۳ تعیین شده است میتوانند برای تکمیل مراحل اقدام کنند.
منبع: اقتصادآنلاین
چجوریه چرا گرانن؟ نخرید. کوییکو کنن ۲۵۰باا
این همه میگن ثبت نام نکنید بازم میان ثبت نام میکنن!؟خوب هر چی کردیم خودمون کردیم؟نخرید بابا ماشین رو دستشون میمونه؟ای مردم همیشه در صحنه حقتونه؟سایپا ایرانخودرو دزد به تمام معنا؟
یه نفر گفت فردا میخوام مادرم رو ببرم بازار بفروشم همه گفتن اخه کسی مادرش رو نمیفروشه گفت نترسید یه قیمتی میگم که هیشکی نخره . بحث واردات خودرو ما هم همینه دو سه تا ماشین بدرد بخور که میشه سوار شی گمرکی ۱۳۰ درصد و توی همین محدوده تعین شده که قیمت دو سه برابر بازار جهانی میشه .
سلام ما در این طرح یکپارچه شرکت کردیم که قیمت ساینا ۲۴۸ میلیون بود که تحویلش هم پاییز ۱۴۰۳ هست ولی الان مثل اینکه قیمت ها خیلی بالا رفته من توان پرداخت این مبلغ رو ندارم دقیقا تکلیف ما چیه؟
دیگه در دام سایپا گیر افتادی کاری نمیتونی بکنی مگه اینکه انصراف بدی و سهمیتم برا چهار سال میسوزه ولی خوشبختانه زندان ندارم
سلام من از سال ۱۳۷۴یک وانت خریدم مخوام یک کویک بخرم چرا نمیدید پول ندارم از خارج وارد کنم بعد چرا قیمت ها را بالا میبرید ماشین هم کیفیت خوبی ندارد چکار کنیم چاره نداریم کاش افغانی بودیم چه ماشین ها دارد
خدا ازشون نگذره که یک ساله پول خودرو را گرفتن دو مرحله افزایش قیمت دادن هنوز خودرو تحویل ندادن الان یک ماهه خودرو تحویل میدن و ثبت نام میکنند لااقل خودرو های قبلی را تحویل بدین که مردم از شما راضی باشند
البته در این آشفته بازار قیمت ی ماشین خیلی معمولی باید برسه به سیصدو سی میلیون تومان و سودجویی خودرو سازها
اگه راست میگی بگو بیا ۳۳۰ نقد کارت بکشید تحویل بدیم یک ساعته به این میگن فروش نه که ۳۰۰بده ۳۰روزه تحویل میدین جمع کنین بابا از مردم بیچاره چی میخوایین
ماساینا طرح مادران ثبت نام کردیم.گفتن ۳ماه کاری تحویل داده میشه.که خداروشکرهمون تاریخی که گفتن تحویل گرفتیم.امیدوارم کسانی که ثبت نام کردن وتحویل نگرفتن هرچه زودتر ماشینشونو تحویل بگیرن.
خوبه والا ی خودروی بی کیفیت رو به قیمت سیصدوسی میلیون تومان دارن به مردم بیچاره قالب میکنن با کلی شرط و شروط