کد مطلب: ۸۱۴۲۲۵

سامانه یکپارچه در طرح فرسوده چه خودروهایی را عرضه می‌کند؟

سامانه یکپارچه در طرح فرسوده چه خودروهایی را عرضه می‌کند؟

متقاضیان ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو، می‌توانند سه نوع طرح فروش را انتخاب کنند که یکی از آنها مربوط به خودروهای فرسوده است. اما چه نوع خودروهایی با چه قیمتی در این طرح ارائه می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، کاربرانی که قصد ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو را دارند باید در مرحله نخست یکی از سه نوع طرح عادی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مختص مادران) و خودروهای فرسوده را انتخاب کنند. طرح سوم مختص کسانی است که قصد جایگزینی خودرو فرسوده خود را با محصولی نو دارند.

شرکت در این طرح محدودیت‌ها و شروطی نیز دارد از جمله، داشتن گواهی‌نامه دارای اعتبار، گذشت ۴۸ ماه از خرید آخرین خودرو از شرکت‌های خودروسازی و داشتن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی.

همچنین مدل خودروی فرسوده فرد متقاضی باید متعلق به سال 1385 یا قبل از آن باشد. پلاک و سند خودرو نیز باید به نام خود او باشد و وکالت‌نامه مورد قبول نیست. البته داشتن پلاک فعال محدودیتی برای شرکت در این طرح ایجاد نمی‌کند.

از سوی دیگر، متقاضیان باید توجه داشته باشند که به فرآیند ثبت‌نام خودروهای فرسوده دو ماه اضافه می‌شود. به این معنا که اگر تحویل خودرو برای زمستان ۱۴۰۲ باشد، دو ماه نیز برای فرآیند اسقاط به این مهلت اضافه خواهد شد.

اما هر یک از خودروسازان کدام خودروی خود را با چه قیمتی در این طرح عرضه می‌کنند؟

محصولات سایپا در طرح خودروهای فرسوده

سایپا 15 محصول خود را در این طرح عرضه کرده است. کوییک مدل جی ایکس، کوییک با گیربکس اتوماتیک، ساینا اس اتوماتیک، کوییک آر مدل جی ایکس و شاهین از جمله این محصولات هستند.

همچنین، متقاضیان امکان انتخاب شاهین با گیربکس اتوماتیک، ساینا مدل جی ایکس اتوماتیک، ساینا اس، ساینا مدل جی ایکس و ساینا مدل جی ایکس دوگانه‌سوز را نیز دارند.

اطلس، کوییک اس (قیمت کارخانه 268,194,000/ قیمت بازار 365,000,000 تومان)، کوییک آر دنده‌ای (قیمت کارخانه 251,262,000/ قیمت بازار 353,000,000 تومان)، ساینا اس دوگانه‌سوز (قیمت کارخانه 283,128,000/ قیمت بازار 387,000,000 تومان) و کوییک آر با گیربکس اتوماتیک (قیمت کارخانه 288,114,000/ قیمت بازار 435,000,000 تومان)، دیگر محصولات سایپا هستند که در طرح فرسوده عرضه شده‌اند.

در این میان موعد تحویل هفت محصول نیمه دوم 1402 به بعد ذکر شده است که شامل، کوییک مدل جی ایکس، کوییک آر مدل جی ایکس، شاهین با گیربکس اتوماتیک، ساینا مدل جی ایکس اتوماتیک، ساینا مدل جی ایکس، ساینا مدل جی ایکس دوگانه‌سوز و اطلس می‌شود.

سایپا خودروی فرسوده

فهرست و قیمت محصولات مدیران خودرو در طرح فرسوده

مدیران خودرو چه محصولاتی را در طرح فرسوده عرضه می‌کند؟

مدیران خودرو با شش محصول در این طرح حضور دارد. این خودروها از جمله شامل آریزو 6 پرو اکسلنت، تیگو 8 پروپریوم و ایکس 55 پرو IE می‌شود.

X22 pro IE Turbo (اتوماتیک)، X22 pro MT (دنده‌ای) و Arrizo 5 turbo IE FL سه محصول دیگر این شرکت هستند که در طرح فرسوده سامانه عرضه شده‌اند.

قیمت محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه + شورای رقابت خرداد 1402

فهرست و قیمت محصولات مدیران خودرو در طرح فرسوده

محصولات کرمان موتور در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

شرکت کرمان موتور نیز با سه محصول جک اس 3، جک جی 4 و کی‌ام‌سی جی 7 در این طرح شرکت کرده است.

قیمت خودروهای مونتاژی + قیمت محصولات کرمان موتور در شورای رقابت و سامانه یکپارچه خرداد 1402

فهرست و قیمت محصولات کرمان موتور در طرح فرسوده

حضور فردا موتور به 3 محصول در طرح خودروهای فرسوده

همچنین شرکت فردا موتور با سه محصول در طرح فرسوده سامانه یکپارچه حضور دارد. این محصولات شامل فردا T5، فردا SX5 و سوبا M4 می‌شوند.

قیمت محصولات فرداموتورز در سامانه یکپارچه + شورای رقابت خرداد 1402

فهرست و قیمت محصولات فردا موتور در طرح فرسوده

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین شرایط و جزئیات فروش خودروهای داخلی و مونتاژی می‌توانید به صفحه طرح های فروش خودرو مراجعه کنید.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پارسال شهریور در طرح قرعه کشی پیش فروش دنا برنده شدم تحویل اردیبهشت 402 اما هنوز ایران خودرو دعوتنامه فروردین را هم صادر نکرده و فقط پول مردم را گرفته. هیچ پاسخی هم نمیدهند و هیچ نهادی هم رسیدگی نمیکند.