کد مطلب: ۸۱۳۲۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه + جدول

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه + جدول

مدیران خودرو با عرضه شش محصول در دومین طرح فروش سامانه یکپارچه خودرو بیشترین مدل عرضه‌شده در میان مونتاژکاران را به خود اختصاص داده است. این محصولات با چه قیمتی به دست مصرف‌کننده می‌رسند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیران خودرو به همراه سه شرکت مونتاژکار دیگر در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو حضور دارد و شش محصول خود را در قالب طرح عادی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برای فروش ارائه کرده است.

قیمت محصولات مدیران خودرو

بر اساس اعلام نهایی سازمان حمایت، خودروسازان موظفند این خودروها را با قیمت شورای رقابت به مشتریان عرضه کنند. با این حال قیمت خودروها بر اساس اعلام روز و زمان ارسال دعوتنامه محاسبه می‌شوند. آن‌طور که شورای رقابت اعلام کرده بعید است تا پایان سال 1402 تغییری در این قیمت‌ها ایجاد شود.

در جدول پایین قیمت شورا، کارخانه و بازار شش محصول عرضه‌شده مدیران خودرو در سامانه یکپارچه در ابتدای خرداد 1402 قابل مشاهده است.

قیمت محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه + شورای رقابت خرداد 1402

X22 پرو دنده‌ای که هنوز در بازار کشف قیمت نشده، در این مرحله قرار است از سوی مدیران خودرو به‌عنوان ارزان‌ترین خودرو با قیمت 483 میلیون و 532 هزار تومان عرضه شود.

اما برای آن دسته مشتریانی که استفاده از کلاچ کار دشواری است و خودروی اتوماتیک را ترجیح می‌دهند، مدل اتومات این خودرو هم موجود است که شورای رقابت قیمت آن را 645 میلیون و 512 هزار تومان در نظر گرفت. X22 پرو اتوماتیک در بازار آزاد یک میلیارد و 130 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

آریزو ۵ توربو که در بازار آزاد در محدوده یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، توسط شورای رقابت ۷۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

آریزو ۶ اکسلنت پرو نیز یک میلیارد و ۲۴ میلیون و ۳۷۵ هزار میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

X55 پرو نیز در حالی که در بازار یک میلیارد و 590 میلیون تومان در حال معامله است، توسط شورای رقابت ۹۸۳ میلیون و ۹۲۶ هزار قیمت خورد.

تیگو ۸ پرو پرمیوم نیز بیشترین اختلاف قیمت را در بین تمامی محصولات عرضه‌شده در طرح دوم سامانه یکپارچه دارد که در شورای رقابت یک میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۲۷۵ هزار و در بازار دو میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

همچنین تیگو 7 پرو که در این طرح عرضه‌ای ندارد، در آخرین اعلام شورای رقابت یک میلیارد و 97 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

شرایط خرید از سامانه یکپارچه خودرو

گفتنی است سایت سامانه یکپارچه برای ثبت‌نام اولیه خودروهای مونتاژی از ۳ خرداد تا ۱۰ خرداد در دسترس است.

همچنین فرآیند پایش اطلاعات افراد متقاضی برای واریز ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی، مسدود کردن آن و ارسال اطلاعات این افراد از بانک‌ها به سامانه از ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

علاوه بر این، نقل و انتقال امتیاز خرید خودرو (حتی وکالتی) و فروش حواله خودرو ممنوع است و امکان صلح خودرو خریداری‌شده به غیر وجود ندارد.

افرادی که در فهرست نوبت‌دهی اولین عرضه خودرو در سامانه یکپارجه و خودروهای وارداتی هستند، نمی‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند. مگر اینکه تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، در سامانه‌های مربوطه انصراف داده باشند.

قیمت‌های اعلامی قطعی نیستند و خودروهای عرضه‌شده در این مرحله، شامل مالیات بر عایدی خودرو می‌شوند.با توجه به اینکه موعد تحویل برخی خودروهای پر تقاضا، سال ۱۴۰۳ خواهد بود، احتمال دارد که قیمت تحویل روز برخی از محصولات تغییر کند.

برخلاف مرحله قبلی، در این مرحله امکان برداشت وجه از حساب وکالتی فراهم است و خودروسازان به مرور زمان و بر اساس فهرست اولویت‌بندی برای هر محصول، فراخوان فروش می‌دهند تا مشتریان برای ثبت‌نام و انعقاد قرارداد بر مبنای قیمت روز خودرو اقدام کنند.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین شرایط و جزئیات فروش خودروهای داخلی و مونتاژی می‌توانید به صفحه طرح های فروش خودرو مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تنها راه حل کاهش قیمتها نه به خرید خودرو میباشد
    این بنجلها اصلا ارزش خرید با این قیمتهارو ندارن ، وقتی خودروسازها این همه ظلم میکنن در جق این مردم ، جوابش نخریدن خودرو میباشد .

  • ناشناس

    آخه چرا باید برای این بنجلها سرودست بشکونیم ، چرا باید این همه ظلم خودروساز رو تحمل کنیم ، بیاییم برای یکبار هم که شده پوز دلالو ، مافیای خودرو رو و این بنجل سازهارو با نخریدن و تحریم کردن به خاک بمالیم . یکبار برای همیشه نخرم ، نخرید ، نخرند .

    • ناشناس

      برای یک انسان عاقل وباشعوراین نظرکاملادرسته

    • ناشناس

      من و شما نمیخریم بقیه میخرم سیاست مشکل داره وگرنه هرکی برا نیازش میخره

    • ناشناس

      یعنی چه؟؟!! باچه رویی زده قیمت کارخونه بلانسبت کارخونه خیلی غلط کرد. این مملکت صاحب نداره. باکمال پررویی قیمت شورای رقابت رامی زنن، یه اخی می کنن وبعدکنارش قیمت کارخونه با 800 میلیون تفاوت. انگارنه انگاراین مملکت قانون داره. مونتاژکارها والله سرخودشدن باید سرشونوشکست وگل گرفت

  • ناشناس

    سلام و درود.
    این شرکت مدیران خودرو پایان پدر سوختگی هست!!
    ثبت نام کردیم طرح یکپارچه اول قرار شده ۳ماهه تحویل بدن رفتیم تو سایت دیدیم که زمان تحویل ۶ماه طول می‌کشه!همه برای خودرو سازها ظالم اند
    همشون دزدند

  • مهدی

    سلام لطفاً جواب منو بدید.x22دنده ای رو بعضی از سایتها زدن قیمت شورای رقابتش645میلیونه و بعضیا زدن 484تومن کدومش درسته الان؟

  • ناشناس

    باسلام واقعا جای تأسف است که باز هم مشکل دارد سابت یکپارچه خودرو حتی وارد کردن مشخصات فردی باید صد بار انجام بشود تا صورت بگیرد ببینید به چه میزان از فلاکت مردم افتادند

  • محمد طاها

    منتظر قیمت شورای رقابت نباشید قیمت واقعی هامونی هستش که کارخونه داده البته موعد تحویل قطعا از قیمت فعلی کارخونه گرانتر هم خواهد بود تمام کارخونه خودرو ساز هم شامل میشه

  • محمد طاها

    بعضی واقعا خیلی ساده اید که فکر می کنید قیمت شورای رقابت مبنا قرار میدید آخه بیچاره ها شما نمی فهمید که جنگ زرگری هستش و می خواند مشتری واسه شرکت ها جذب کنند و به هر قیمتی خودرو بندازن به ملت واقعا چه ملت ساده ای هستیم ما هنوز نفهمیدید که سگ زرد برادر شغاله

  • داود

    خیلی بی شرفن مردم سرکار گذاشتن و اعصاب همه به هم ریختن ، دو شبانه روزه ثبت سفارش میکنم ثبت نهایی میزنم نمیشه و پیام خطای سیستم مینویسه یا مینویسه شما از طرح انصراف دادید ، میرم ثبت نام جدید مینویسه این کد ملی قبلا ثبت نام کرده

  • ب

    سلام آیااین نظرات اهمیتی دارندکه می‌نویسیم یاواقعا سرکاری هست؟دقیقا همینه یکنفرپیدانشدجواب بده،یاجلوی این لفت ولی خودروسازان رابگیره،خودشون نمیدونن قیمت شورای رقابت چیه،قیمت مدیران خودروچیست!!!،واقعا متاسفیم ،آقایون مسئول وزارت صمت کجاهستید؟؟؟جواب بدین

  • ناشناس

    فقط متاسفم برای خودم که تو این کشور و در این زمان بدنیا اومدم..همه چیز افتاده دست مافیا کسی هم حق اعتراض نداره.اسم خودشون رو هم می‌زارند مسلمان و افتخار میکنند..