کد مطلب: ۸۰۰۸۰۲

طرح فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو/ چه کسانی می‌توانند شرکت کنند؟

طرح فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو/ چه کسانی می‌توانند شرکت کنند؟

ایران خودرو از فروش فوق‌العاده و پیش فروش پنج‌ محصول خود خبر داده. اما چه کسانی می‌توانند در طرح جديد ایران خودرو شرکت کنند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ­ایران خودرو طی بخشنامه‌ای از پیش فروش و فروش فوق العاده پنج محصول خود خبر داد و اعلام کرده که این طرح برای متقاضیانی است که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند.

طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برای افرادی است که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند و اولویت و اسامی آنها به عنوان بخش دوم اولویت تابستان بـه ایران‌خودرو اعـلام و پیامک ارسال شده است. این متقاضیان می‌توانند در قالب این طرح و بخشنامه از طریق سایت فروش اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو واریز وجه کنند.

اما چه خودروهایی در طرح پیش فروش ایران خودرو واگذار‌ می‌شود؟ بر اساس این بخشنامه، دناپلاس اتوماتیک توربوشارژر، پژو ٢٠٧ دستی ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موتور TUSP، سورن‌پلاس بنزینی و پژو پارس با موتور XU ۷ P در این طرح عرضه می‌شوند.

موعد تحویل این خودروها سه ماهه است. اما قیمت آنها قطعی نیست و در بخشنامه هم تاکید شده که مبلغ پیش پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است و قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

قیمت محصولات پیش فروش شده ایران خودرو

مبلغ خودروهایی که در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو اعلام شده، قطعی نیست و مبلغ علی الحساب است. قیمت علی الحساب دناپلاس اتوماتیک با موتور توربو ۲۱۷ میلیون تومان است. قیمت اعلامی پژو ۲۰۷ دستی ۱۲۶ میلیون تومان است. قیمت سورن پلاس بنزینی ۱۳۲ میلیون تومان و قیمت هایما s7 و هایما s5 اتوماتیک به ترتیب ۳۴۰ و ۳۲۶ میلیون تومان اعلام شده است.

ezgif.com webp maker 4

مهلت واریز وجه فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

افرادی‌ که در طرح فروش یکپارچه خودرو شرکت کرده‌اند و خودروی آنها تابستان ۱۴۰۲ واگذار می‌شود، می‌توانند در این هفته تکمیل وجه خود را انجام دهند.

افرادی‌ که خودروی خود را مرداد تحویل می‌گیرند،‌می‌توانند از تاريخ ۳۰ فروردین تا ۹ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز وجه خودروی خود را تکمیل و واریز کنند. اما نکته‌ مهم این است که پس از واریز وجه، امکان تغییر خودرو وجود ندارد.

پیش از این مهلت واریز وجه متقاضیان خودروی یکپارچه تا ششم اردیبهشت بود که تا نهم تمدید شد.

متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (بطور مثال دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر و … باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن حذف شدن از نوبت تحویل، به مدت سه سال از ثبت‌نام در تمامی طرح‌های آتی فروش ایران خودرو محروم خواهند شد.

سند خودرو نیز به مدت یکسال در رهن شرکت باقی می‌ماند. قیمت خودروها در طرح فروش فوق‌العاده قطعی است، اما در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.
ضمن اینکه با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استانداردی از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سر رسید موعد تحویل اطلاع رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.