کد مطلب: ۸۰۰۵۳۵

مهلت واريز وجه فروش فوق العاده ایران خودرو تمدید شد

مهلت واريز وجه فروش فوق العاده ایران خودرو تمدید شد

ایران خودرو اعلام کرد مهلت واریز وجه محصولات ثبت‌نامی در سامانه يكپارچه تخصيص اولويت وزارت صمت از 7 روز به 10 روز افزايش یافت. براین اساس متقاضیان اولویت اعلامی تیرماه در صورت تکمیل وجه، خودروی خود را بعد از تعطیلات عید فطر تحویل خواهند گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایران خودرو اعلام کرد مهلت واريز وجه محصولات ثبت‌نامی در سامانه يكپارچه تخصيص اولويت وزارت صمت در روش فروش فوق‌العاده از 7 روز به 10 روز افزايش یافت و بنابراین مشترياني كه پيامك واريز وجه از سوی این شركت دريافت کرده‌اند، می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ 1402/01/30 الی روز شنبه مورخ 1402/02/09 نسبت به واريز وجه اقدام کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی خود را برای ارسال پیامک به اولویت‌های تیر و مردادماه سال جاری به منظور ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت و تکمیل وجه و ثبت نام از امروز ۳۰ فروردین ماه اعلام کرده است.

تا پایان دیروز، ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه به ثبت نام اقدام کرده‌اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام شد.

این گزارش می‌افزاید، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد و برنامه ریزی تحویل بخش عمده‌ای از اولویت‌های تیرماه نیز زودتر از موعد، انجام خواهد شد.

بدیهی است، ایفای مابقی تعهدات نیز براساس اولویت بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

منبع: ایران جیب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.