کد مطلب: ۷۷۵۷۸۹

عرضه تیارا در بورس کالا

عرضه تیارا در بورس کالا

به زودی خودرو تیارا در بورس کالا عرضه خواهد شد. کراس‌اوور تیارا خودرویی با ظرفیت 7 سرنشین است و جدیدترین محصول شرکت مکث موتور در بازار ایران محسوب می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ خودرو تیارا محصول مکث موتور به زودی در بورس کالا عرضه خواهد شد. این محصول که پیش از این در چند طرح فروش و به صورت قرعه‌کشی عرضه شده بود برای اولین بار دربورس کالا پذیرش شده است و به زودی مشخصات دقیق این عرضه اعلام خواهد شد.

کراس‌اوور تیارا خودرویی با ظرفیت 7 سرنشین است و جدیدترین محصول شرکت مکث موتور در بازار ایران محسوب می‌شود. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توان تولید قدرت 155 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و گشتاور 215 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه بهره می‌برد. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیروی تولیدی را به محور جلو منتقل می‌کند.

سیستم تعلیق ماشین هم در جلو از نوع مک‌فرسون و عقب نیمه‌مستقل میله پیچشی است. از دیگر مشخصات تیارا مکث موتور می‌توان به مصرف سوخت ترکیبی 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر و حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت اشاره نمود.

این خودرو در بخش امکانات از تجهیزاتی مانند 6 کیسه هوا، سیستم استارت و ورود بدون کلید، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با گرمکن، نمایشگر 10.25 اینچی مالتی مدیا، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال، دوربین 360 درجه، درب برقی صندوق عقب، سانروف پانورامیک و دوربین ثبت وقایع بهره می‌برد.

جزئیات عرضه تیارا در بورس کالا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.