کد مطلب: ۷۹۸۵۴۷

قرعه‌کشی طرح یکپارچه خودرو انجام شد+ لینک مشاهده نتیجه

قرعه‌کشی طرح یکپارچه خودرو انجام شد+ لینک مشاهده نتیجه

قرعه کشی طرح یکپارچه خودرو روز گذشته، 26 فروردین ماه انجام شد و نتایج این قرعه‌کشی از روزگذشته در دسترس است. خودروهای این طرح چه زمان به متقاضیان تحویل داده می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، افرادی که پیش از این در طرح یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده بودند می‌توانند به سامانه esalecar.ir مراجعه کنند و از تاریخ دریافت خودروی خود مطلع شوند.

نوبت کدام متقاضیان مشخص شده است؟

در طرح فروش یکپارچه خودرو بیش از پنج هزار دستگاه خودرو عرضه شده بود و حالا سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده نوبت دهی متقاضیانی که از شرکت‌های سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا خودرو خریده‌اند، مشخص شده است.

به گفته امید قالیباف خریداران خودروهای سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا ظرف سه ماه آینده خودروهای خود را دریافت می‌کنند.

اما این مدت برای خریداران خودروهای کرمان موتور و مکث موتور بیشتر است و متقاضیان این دو خودروسازی ظرف شش ماه آینده می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرند.

سامانه مذکور از روز گذشته باز شده و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه در حساب کاربری خود در قسمت جزئیات سفارش نوبت خود را مشاهده کنند و ببینند تاریخ تحویل خودروی خریداری شده آنها چه زمان است.»

نوبت کدام متقاضیان مشخص نشده است؟

آنگونه که سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده نوبت‌دهی شرکت‌های ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو هم انجام شده اما هنوز زمان تحویل خودروهای این سه شرکت مشخص نیست.

امید قالیباف در توضیح این موضوع اعلام کرده که «در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با لیست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام است و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه «جزئیات سفارش» از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.»

نوبت جدید ثبت‌نام در طرح یکپارچه خودرو

اولین مرحله ثبت نام خودرو در قالب طرح یکپارچه خودرو سال گذشته انجام شد و قرار است ظرف سه تا شش ماه آینده خودروی این افراد تحویل داده شود. قرار بود نوبت دوم ثبت نام خودرو در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو آخر بهار یعنی خرداد ماه انجام شود که به گفته سخنگوی وزارت صمت این طرح اواسط اردیبهشت انجام می‌شود.

کسانی که در نوبت اول این طرح ثبت نام کرده‌اند تنها در صورتی می‌توانند در مرحله دوم خودرو ثبت نام کنند که ابتدا از طرح اول انصراف دهند.

قالیباف با تاکید بر اینکه محدودیتی در این رابطه وجود ندارد و پول همه متقاضیان خودروهای داخلی با حفظ نوبت رفع مسدودی خواهد شد، گفت: «از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.