کد مطلب: ۸۰۲۷۲۷

قیمت جدید تیگارد x۳۵ ویژه سال ۱۴۰۲

قیمت جدید تیگارد x35 ویژه سال 1402

تیگارد x35 یکی از خودروهایی است که در سامانه یکپارچه خودرو توسط شرکت سانیار موتور عرضه می‌شود. قیمت جدید این خودرو در سال 1402 اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت سانیار موتور قیمت جدید تیگارد را در سال 1402 اعلام کرد.

شرکت سانیار موتور عرضه کننده محصولات با برند تیگارد که نخستین محصول آن کراس‌اوور x35 که قرار است تا پایان سال مرحله جدید فروش این خودرو را با قیمت جدید آغاز کند.

قیمت قبلی تیگاردx35 یک میلیارد و 49 هزار تومان بوده است و در حال حاضر قیمت جدید این خودرو به یک میلیارد و 175 میلیون تومان رسیده است.

در حال حاضر این شرکت از طریق سهمیه نمایندگی دور جدید فروش این خودرو را آغاز کرده و قیمت سهمیه نمایندگی این خودرو کمتر از صد میلیون تومان است.

اولین اسفندماه 1401 بود که مدیران شرکت سانیار موتور، خبر دادند نخستین فروش X35 با موعد تحویل 60 روزه و قیمت تقریبی 1 میلیارد تومان، تا قبل از شروع سال 1402 برگزار می‌گردد.

آنطور که منابع آگاه خبر داده‌اند، احتمالا نخستین سری فروش این خودرو در تیراژ 300 دستگاهی، عرضه می‌شود. خودروهای تیگارد X35، در سه رنگ سفید (یخچالی)، مشکی و قهوه‌ای تولید شده‌اند.

رونمایی از تیگارد X35 سانیار موتور

فروردین 1401سرانجام اولین مراسم رونمایی تیگارد X35 در تاریخ 28 فروردین‌ماه با حضور برخی رسانه‌ها، برگزار شد. تیگارد موتور نام برند تجاری از شرکت تازه تاسیسی بنام «سانیار موتور» است که با همکاری شرکت دیار خودرو و شرکت ساینو چین، شکل گرفته است.

تیگارد X35 نیز در واقع یکی از محصولات شرکت بایک (BAIC) بوده و به دلیل طراحی مدرن و زیبا و همچنین سطح قابل آپشن‌ها و امکاناتش، امیدهای زیادی برای موفقیتش در بازار کشورمان دارد.

مشخصات فنی تیگارد X35

نسل دوم بایک X35 از همان ابتدای ورودش به بازار، فقط با موتور 1.5 لیتری توربو عرضه شده که دقیقا همان موتور نسل اولش است. این موتور که با کد A151R1 شناخته می‌شود، حدود 150 اسب بخار و 210 نیوتن متر را در اختیارتان قرار می‌دهد. بایک X3 را می‌توان هم با گیربکس 6 دنده دستی و هم با گیربکس CVT سفارش داد.

پیشرانه و مشخصات فنی تیگارد X35 سانیار موتور
برای بازار ایران نیز شرکت سانیار موتور، تیگارد X35 را با همان موتور 1.5 لیتری توربو ولی به همراه گیربکس CVT عرضه کرده است. این گیربکس علاوه بر داشتن حالت اسپرت (S)، قابلیت تیپ ترونیک (البته بصورت مصنوعی!) هم دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.