کد مطلب: ۸۱۲۰۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت حواله لاماری ایما؛ ۲.۵ برابر قیمت پراید!

قیمت حواله لاماری ایما؛ 2.5 برابر قیمت پراید!

طرح فروش لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس موتور از امروز آغاز شد. اما حواله این خودرو در بازار آزاد در چه نرخی خرید و فروش می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت آرین پارس موتور در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه نیز حضور یافت و لاماری ایما را با قیمت مصوب یک میلیارد و 556 میلیون تومان عرضه می‌کند.

خودروی لاماری به عنوان یکی از پرطرفدارهای بازار آزاد این روزها معرفی می‌شود. قیمت لاماری ایما در بازار آزاد حدود دو میلیارد و 200 میلیون تومان است. به عبارتی دیگر، تفاوت قیمت بازار و کارخانه لاماری به 644 میلیون تومان رسیده است.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که بازار خرید و فروش حواله لاماری نیز داغ است. حواله لاماری غالباً در بازه 200 میلیون الی 250 میلیون تومان قیمت دارد.

البته قیمت‌ها به همین بازه محدود نشده است و در برخی آگهی‌ها نرخ 800 میلیون تومان نیز به چشم می‌خورد. این در حالی است که اکنون پراید با کارکرد صفر کیلومتر در بازار آزاد در محدوده 360 میلیون تومان معامله می‌شود. بدین ترتیب فقط حوله خودروی محبوب آرین بیش از 2.5 برابر پراید ارزش پیدا کرده است.

در حال حاضر قیمت‌گذاری حواله خودرو به عواملی مانند قیمت روز، زمان تحویل خودرو، شهر معامله‌گران و … بستگی دارد.

شرایط فروش لاماری ایما

طبق آخرین اطلاعیه‌ای که این شرکت منتشر کرده است، متقاضیان خرید لاماری می‌توانند از امروز ۳۱ اردیبهشت ماه برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت نام لاماری آرین موتور پنج روز فرصت دارند و می‌توانند تا تاریخ چهارم خرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند. بنابراین متقاضیان از ساعت ۹ امروز ۳۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد ماه برای ثبت نام لاماری فرصت دارند.

برای ثبت نام لاماری آرین موتور، باید به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir مراجعه کرد.

موعد تحویل لاماری آرین موتور ۹۰ روز کاری است و متقاضی باید کل مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، خبر زمان ثبت نام لاماری آرین موتور اعلام شد را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم باید مسئولین نباید

  • ناشناس

    به ماشین چینی اینقد پول بدی واقعا جای تاسف داره برا ایران

    • صلوات برمحمدوآل محمد

      اینهامقصرنیستندمقصرخودمردم هستندکه دارندپابه پای خودروسازراه میان وقتی شتاب مردم رو۲۰۰هست خوب خودروسازبازهم سرعت وعملش رومیبری بالایعنی خودروسازگیف میکنی مردم همراهش هستندوقتی ظرف چندثانیه سایت فروش بسته میشی خودروسازهم لذت میبری.سال باالتماس جکs5۱۲۵میلیون بودبا۵۰تومان میدادندباقیمانده اقساط.ولی الان ۱۳الی ۱۵برابر۱۲۵میلیون ارهمین مردم می گیرندبازنازمی کنندهمین مردم دارندآینده فرزندانشان رابه فناءمیدن بعدازبیکاری بگویددولت مقصری .دولت به کسی گفت هجوم ببریدبخریدخیر

  • سهامدار بیچاره

    کار کثیف شورای رقابت

  • سهامدار بیچاره

    کار شورای رقابت و جالب اینجاست که هیچ کس نیست این شورای من درآوردی رو حذف کنه

  • ناشناس

    حواله لاماری ایما ۱۴۰۲ فروشی