کد مطلب: ۸۱۱۶۷۱

زمان انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

زمان انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

مهلت افتتاح حساب وکالتی در سامانه یکپارچه تمام شده و حالا متقاضیان خرید خودرو باید خودروی مدنظر خود را تهیه کنند. زمان انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه مشخص است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس زمان بندی اعلام شده، مرحله اول ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو از 19 تا 29 اردیبهشت ماه بود. فرصتی برای افتتاح حساب وکالتی.

با اتمام این دوره، متقاضیان وارد مرحله دوم ثبت نام شدند. در این مرحله، اطلاعات بانکی متقاضیان از بانک‌های عامل به سامانه یکپارچه ارسال می‌شود تا مشخص شود که چه کسانی 100 میلیون تومان در حساب وکالتی خود بلوکه کرده ‌اند.

مرحله بعدی ثبت نام خودرو از سوم تا دهم خرداد ماه است . این بازه زمانی یک هفته‌‌ای، زمان انتخاب خودروی مورد نظر در سامانه یکپارچه خودرو است. متقاضیان برای انتخاب خودرو مد نظر خود باید وارد سامانه www.esalecar.ir شوند و از میان 23 محصول عرضه شده، خودروی مد نظر خود را انتخاب کنند.

در مرحله بعد، قرعه کشی برای اولویت بندی زمان دریافت خودروها در روز هفدهم اردیبهشت ماه انجام می‌شود و از ۱۸ تا ۳۱ خرداد ماه اطلاعات متقاضیان و حذف افرادی که واجد شرایط تقاضا نیستند (مطابق پایش ثبت احوال، ناجی و غیره) انجام می‌شود.

همچنین در روز دهم تیرماه ۱۴۰۲ پایش پنج اولویت متقاضیان انجام و در سامانه اعلام می‌شود. بالاخره در روز پانزدهم تیرماه، امکان ثبت نام متقاضی بر اساس فراخوان خودروساز بر مبنای زمان بندی اعلامی انجام خواهد شد.

بر اساس وعده‌های داده شده، زمان تحویل همه خودروهای عرضه شده در این مرحله سال 1402 است و نباید زمان تحویل خودروها به سال 1403 موکول شود. البته روی این نکته هم تاکید شده که اگر تقاضا برای خرید محصولی بالا باشد و زمان تحویل به سال 1403 موکول شود، متقاضیان مانند مرحله اول می‌توانند نوع خودروی خود را تغییر دهند که بتوانند آن را زودتر تحویل بگیرند.

لیست خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه

شرکت سایپا خودروهای اطلس، کوییک مدل GX، کوییک اتوماتیک، ساینا S اتوماتیک، کوییک R مدل GX، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX و ساینا S را عرضه خواهد کرد.

شرکت مدیران خودرو آریزو ۶ پرو، آریزو ۸ پرو، X۵۵ پرو، X۲۲ پرو اتوماتیک، X۲۲ پرو دنده‌ای و آریزو ۵ توربو را در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند و فرداموتورز خودروهای فردا SX۵، فردا T۵ و سوبا M۴ و کرمان‌موتوز جک S۳، جک J۴ و جک J۷ را عرضه می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    با سلام
    جسارتا قیمت محصولات فردا موتور و ام وی ام را در سایت های دیگر گران تر زده اند ، آیا این قیمت ها درس است ؟ محصلات با همین قیمتها عرضه می گردد ؟

    • ناشناس

      سلام
      شرکتهای خودرو ساز هر قیمتی دلشون بخواد میزارن
      ازدست وزارت صمت هم هیچ کاری بر نمیاد اینجور بگم دست همشون تو
      یک کاسه هست

    • ناشناس

      سلام من ۲۹ جمعه اردیبهشت حساب وکالتی بازکردم ۱۰۰ میلیونم ۳۰ اردیبهشت شنبه اول وقت ۱۰۰ بلوکه کردم چرا پس حساب من برداشت نمیکنن اسمس نیومده اخه

    • ناشناس

      سلام بله
      این قیمت ها ، قیمت کارخانه است و ارزان تر از قیمت بازار

  • سلی

    حساب وکالتی تمیدید نمیشه ما جا موندیم

  • سسسسس

    باسلام میشدقیمتراهم اعلام میکردن یابازمیخان مصرف کننده بیچاره رابرسرچه کنم قراردهندتااکثرانهاازخریدمنصرف بشن نمیدونم ایاواقعادولت زورش به وزیران صمت نمیرسه

  • مهدی

    چرا شما اشتباه خبر میدین تو خوده سایت یسامانه یکمارجه زده اعلام اولویت ۲۴ خرداد شما میگی تیر این تیرماه رو از کجا اوردید

  • سعید

    لطفا اولویت با خانواده هایی باشه که اصلا ماشین ندارن. فکر میکنم کمترین حقوق شهروندی باشه

  • ناشناس

    باسلام و احترام. گفته شده آن هایی که پلاک به نام شان است نمی توانند ماشین تحویل بگیرید!! بنده ۱۳ سال قبل ماشین خریدم و فرسوده شده و نیاز به تعویض است چکار باید بکنم؟؟

  • کاربر

    ایا عاقلانه بود؟؟؟؟؟؟ که ایران خودرو در مرحله اول خودروهایی مانند دنا… دناپلاس… پژو را…غیره را همه در نوبت دهی بدهد؟ و در این نوبت خودروهای ضعیف را ارایه کند؟ من به عنوان یک شهروند اعتراض دارم… باید محصولات اماده و در حال اماده را در چند نوبت ثبت نامی تقسیم می شد… ..همه شرکتها….
    این عادلانه نیست….

  • ناشناس

    اگر روی قرآنی خدارو می‌شناسید یک پژو پارس بدهید به پسر من ما آشنایی نداریم و نه پارتی شاید خنددار باش اما خدارو چدیدی

  • ناشناس

    باسلام ضمن تشکر از شورای رقابت ونحوه تنظیم بازار توسط این عزیزان خواهش می کنم خودرو هایی که با عرض 4200توانی خریداری می شود چرابایستی قیمت های بلا داشته باشد خصوصا” وارداتی ها آخه چقدر باید آنها سودببرند وبا ارز چند تومانی با ما حساب می کنند بنده خواهش می کنم بعد از مدت زیادی می خواهیم خودرو بخریم انقدر گران نکنید تازه حضرت آقا هم گفتن سال مهار تورم لطفا” کمک به ما خریدار ها کنید؟؟؟

  • ناشناس

    قیمت بزاره سایپا