کد مطلب: ۷۸۹۸۷۰

زمان ثبت نام خودروهای داخلی تمدید شد/ مرحله بعدی ثبت نام

بنا به گفته سخنگوی وزارت صمت زمان ثبت نام خودروهای داخلی تا پایان سال جاری تمدید شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی وزارت صمت ضمن ارائه توضیحاتی درباره دلایل اخلال در سامانه یکپارچه فروش خودرو برای خودروهای داخلی، گفت: زمان ثبت نام در سامانه برای خرید خودروهای داخلی حداقل یک روز، یعنی تا ۲۹ اسفند تمدید شد.

امید قالیباف در نشست خبری اظهار کرد: از کسانی که مراجعه کردند و نتوانستند ثبت نام کنند، عذرخواهی می‌کنم‌. قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی دارد زمان برای ثبت نام باشد.

مرحله بعدی ثبت‌نام خودرو در پایان خردادماه

سخنگوی وزارت صنعت: افرادی که نتوانستند در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کنند در پایان خرداد ماه سال آینده می‌توانند یک بار دیگر شانس خود را برای ثبت نام برخی خودروها امتحان کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بی سواد

    حساب وکالتی من چهار روز پیش خالی شد!! مگه نگفتن پول بلوکه هست در حساب!!! هنوز خودرو ثبت نام نکردم. چجوری پولو برداشت کردن؟ آیا برای همه این جوری هست؟

  • امید

    سلام،
    خدا رو خوش نمیاد،واقعا وزارت صمت در آگهی فوش یکپارچه خوب توضیح نداد که بایستی حساب وکالتی حتما به اسم نمیدانم سازمان حمایت یا دقیقا کجا باشه،یه بند دقیق تصریح می کردن این همه با اعصاب عده ای چون ما بازی نمی کردن،الان بنده از روز 20 اسفند پولم که برای ایران خودرو وکالتی کرده ام،توی بانک هست،و فکر می کردم وکالتی کرده ام،در ایران خودرو برنده و انتخاب نشده ام،و واقعا ماشین هم ندارم بالای 30 دفعه در قرعه کشی انتخاب نشدم و ماشین ندارم و الان از 20 اسفندپولم یکصد میلیون تومان،در حساب بانک است،و امیدم به این طرح یکپارچه بود که 1402 یه ماشین داشته باشم،خدا رو خوش نمیاد،لطفا الان برای افرادی که پولشون از 20 تا 23 اسفند تو حساب بوده،ولی با کوتاهی و جامع نبودن اطلاعیه صمت و بی مسیولیتی بانک در ارسال یک پیامک یا راهنمایی مشتری،وکالتی نشده اند و وکالتی قبلی ایران خودرو،سایپا ،یا بورس بوده اند،لطفا همین الان به مدت دو یا یک روز بگذارید حسابمون رو وکالتی کنیم و با استعلام بانک ما هم بتونیم ،در همین مرحله اولویت نوبت بندی به دست بیاوریم.
    خواهش میکنم این پیام طولانی بنده رو به مسیولان وزارت صمت و شخص امید قالیباف سخنگوی وزارتخانه برسانید،ممنونم

  • ناشناس

    تمدید حساب وکالتی

  • ناشناس

    یعنی خدا وکیلی ادم میمونه به اینا چی بگه. اخه مسلمون شب عید مردم ۱۰۰میلیون پول خوابوندن به امید چی؟