کد مطلب: ۷۹۸۴۳۸

تولید برخی محصولات سایپا در روسیه

تولید برخی محصولات سایپا در روسیه

مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: با روسیه مذاکراتی انجام شده است که برخی محصولاتمان را در خطوط تولید روسیه تولید کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: بسیاری از کشور‌های منطقه از جمله روسیه آرزو دارند که صنعت خودروی ایران را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: با روسیه مذاکراتی انجام شده است که برخی محصولاتمان را در خطوط تولید روسیه تولید کنیم.

علی تیموری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از کشورهای منطقه از جمله روسیه آرزو دارند که صنعت خودروی ایران را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا افزود: با روسیه مذاکراتی انجام شده که برخی محصولاتمان را در خطوط تولید روسیه تولید کنیم.

وی اظهار داشت: در دهه 1400 باید در حوزه خودرو به تکنولوژی های جدید که به محیط زیست کمک می کند مجهز شویم و لذا سیاستگذاری من برای سال های 1400 تا 1410 به سمت تولید خودروهای پاکی که آلایندگی محیط را کاهش دهد.

تیموری افزود: تمرکز ما امسال تحویل خودروها در زمانی به نسبت کمتر از پارسال است و برنامه ریزی ما برای تحویل خودرو زیر یکصد روز است.

وی بیان داشت: افزایش قیمت خودرو توسط شورای رقابت دارای مبنای تصمیم گیری و شروع خوبی بود ضمن اینکه سازمان حمایت آنالیز قیمت ها را ارایه و بسیاری از قیمت های پیشنهادی را تعدیل کرد.

وی با اشاره به واردات دو مدل چانگان گفت: قیمت تمام شده درب گمرک اعلام شده چانگان حدود 900 میلیون است که با توجه به سود 17 درصدی در نظر گرفته شده و محاسبه تمام هزینه ها از جمله عوارض و ارزش افزوده و غیره، قیمت تمام شده آن بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان نخواهد بود و این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

مدیرعامل سایپا در مورد افزایش قیمت های اخیر خودرو اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس فعلی و تاکید بر موضوع مهار تورم ما از مبنای افزایش قیمت ها راضی هستیم ضمن اینکه از شورای رقابت و سازمان حمایت نیز تشکر می کنیم.

وی افزود: در هفته جاری رو نمایی از مدرن ترین خط تولید موتور را خواهیم داشت که این موتور بر روی دو خودرو نصب خواهد شد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.