کد مطلب: ۷۷۶۷۶۲

زمان قرعه‌کشی خودروهای وارداتی مشخص شد

زمان قرعه‌کشی خودروهای وارداتی مشخص شد

سخنگوی وزارت صمت از تعیین اولویت زمانی متقاضیان خودروهای وارداتی خبر داد و گفت این اولویت روز یکشنبه ۲۱ اسفند با روش قرعه‌کشی مشخص می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امید قالیباف این خبر را در صفحه توییتر خود اعلام کرده و گفته: تعیین اولویت زمانی متقاضیان خودروهای وارداتی روز یکشنبه ۲۱ اسفند با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی با روش قرعه‌کشی انجام خواهد شد؛ متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir نسبت به رتبه خود مطلع شوند.

قرار است خودروهای وارداتی به زودی به ایران بیاید و افراد زیادی برای خرید این خودروها ثبت‌نام کرده‌اند. آنگونه که وزارت صمت اعلام کرده تاکنون عرضه دو خودرو نهایی شده است. یکی خودروی چانگان CS۵۵ و CS۳۵ پلاس.

همچنین وعده داده شده که دو مدل خودروی فیات ۵۰۰ و فیات TIPO و هیوندا النترا هم عرضه شود.

حدود ۱۲۰ هزار نفر متقاضی خرید خودروهای خارجی بوده‌اند و در مرحله پیش ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند. ثبت‌نامی که با حواشی بسیاری همراه بود چون هر کدام از این افراد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود بلوکه کرده‌اند. آن هم برای خودرویی که آن زمان مشخص نبود چیست و چه زمان تحویل داده می‌شود.

اکنون قرار است روز یکشنبه ۲۱ اسفند اولویت واگذاری خودروها از طریق قرعه‌کشی مشخص شود.

براساس اعلام مدیر طرح واردات خودرو، افرادی که قصد انصراف از خرید خودروهای وارداتی را دارند، این امکان بعد از انجام قرعه‌کشی برای آنها فراهم است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    سلام حدود قیمت خودروها چقدره منظورم چانگان هستش

تیترِ یک

آخرین اخبار