کد مطلب: ۸۰۸۹۵۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلاف قیمت بازار و کارخانه کوییک اتوماتیک به ۱۱۲ میلیون تومان رسید

اختلاف قیمت بازار و کارخانه کوییک اتوماتیک به 112 میلیون تومان رسید

کوییک اتوماتیک در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود. درحال حاضر حاشیه سود این خودرو به 112 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت خودروسازی سایپا کوییک را به عنوان جایگزین پراید به بازار عرضه کرد و سال‌های بعد از مدل‌های جدیدی از این خودرو رونمایی کرد. حال مدل‌های متفاوت کوییک، از جمله کوییک اتوماتیک در طرح جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود.

قیمت کوییک اتوماتیک در درب کارخانه 338 میلیون تومان اعلام شده است. درحالی که این خودرو در بازار آزاد در نرخ 450 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. به عبارتی دیگر، اختلاف قیمت بین بازار و کارخانه این خودرو در حال حاضر به 112 میلیون تومان رسیده است.

معرفی کوییک اتوماتیک

در این نسخه علاوه بر تغییر در گیربکس، شاهد تغییراتی در آپشن‌ها نسبت به نسخه معمولی نیز هستیم. گیربکسی که روی کوییک دنده اتومات قرار دارد، از نوع CVT با شش دنده مصنوعی بوده که ساخت شرکت پانچ بلژیک است.

از جمله آپشن‌های این نسخه نسبت به نسخه معمولی می‌توان به دریچه گاز برقی، کروزکنترل، سنسور دنده عقب، سنسور فشار باد تایر، دی‌لایت، فرمان برقی دی‌کات همراه با دکمه‌های کنترلی، دوربین دنده عقب، ورود و استارت دکمه‌ای و شیشه دودی عقب اشاره کرد.

علاوه‌بر این نسخه‌ها، شرکت سایپا اخیرا یک نمونه دیگر از این خودرو با نام کوئیک G را وارد بازار کرده که فول‌ترین نسخه کوئیک محسوب می‌شود. این نسخه از کوییک اتوماتیک پلاس دارای چند آپشن بیش‌تر مانند اتولایت و شیشه‌های دودی ردیف عقب است.

برای مطالعه بیشتر، خبر چگونه در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کنیم؟ را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هم وطن گرانی خودروها ساخته وپرداخته کمپانی ودلالان ساختگی است باتوجه به اینکه قیمت خودروددزمان تحویل نامشخص است بااین افزایش بی رویه وچند مرحله ای درسال یقین بدانید موقع تحویل کلاه سرخریدار میرود بهنراینست که تاقیمت قطعی ماشین مشخص نشده قبت نام نکنید