کد مطلب: ۸۰۸۹۳۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چه خودروهایی در سامانه یکپارچه مرحله دوم عرضه می‌شوند؟

چه خودروهایی در سامانه یکپارچه مرحله دوم عرضه می‌شوند؟

ثبت‌نام نوبت دوم طرح فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امروز 20 اردیبهشت ماه آغاز شد. اما در این مرحله از طرح فروش خودرو چه خودروهایی عرضه می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت‌نام نوبت دوم طرح فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز آغاز شد؛ از همین رو متقاضیان می‌توانند از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند.

همچنین براساس اعلام سامانه یکپارچه متقاضیان می‌توانند از امروز خودروهای عرضه‌شده را در سامانه مشاهده کنند. اما چه خودروهایی در این نوبت از طرح فروش عرضه می‌شوند؟

سامانه یکپارچه

شرکت سایپا خودروهای اطلس، کوییک مدل GX، کوییک اتوماتیک، ساینا S اتوماتیک، کوییک R مدل GX، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX و ساینا S را عرضه خواهد کرد.

شرکت مدیران خودرو ریزو ۶ پرو، آریزو ۸ پرو، X۵۵ پرو، X۲۲ پرو اتوماتیک، X۲۲ پرو دنده‌ای و آریزو ۵ توربو را در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند و فرداموتورز خودروهای فردا SX۵، فردا T۵ و سوبا M۴ و کرمان‌موتوز جک S۳، جک J۴ و جک J۷ را عرضه می‌کند.

گفتنی است؛ ایران خودرو در این مرحله محصولی عرضه نکرده است.

همچنین لازم به ذکر است، امکان ثبت‌نام هرمتقاضی که پیش از این در لیست نوبت‌دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرار گرفته‌اند، وجود ندارد مگر آن‌که انصراف خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت در سامانه‌های مربوطه ثبت کنند.

برای مطالعه بیشتر مطلب آغاز زمان افتتاح حساب وکالتی/ آموزش نحوه ایجاد حساب جدید را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.