کد مطلب: ۶۱۹۳۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سقوط شدید بیت کوین / آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

سقوط شدید بیت کوین  / آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

به نظر نمی‌رسد روند نزولی بازار رمزارزها موقتی باشد و کل بازار ارزهای دیجیتال به رنگ سرخ درآمده است. این در حالی است که معامله گران شاهد لیکوئید شدن حدود ۷۰۰ میلیون دلار تنها در عرض چند ساعت بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر نمی‌رسد روند نزولی بازار رمزارزها موقتی باشد و کل بازار ارزهای دیجیتال به رنگ سرخ درآمده است. این در حالی است که معامله‌گران شاهد لیکوئید شدن حدود ۷۰۰ میلیون دلار تنها در عرض چند ساعت بودند.

سقوط ۱۰ درصدی روز گذشته بیت‌کوین موجب شده بود که بسیاری از معامله‌گران با احتمال پایان روند ریزشی جایگاه‌های صعودی در بازار آتی ببندند و افت مجدد بالای هشت درصد امروز موجب شده تا کل پول خود را از دست بدهند.

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ بیت‌کوین در دو روز گذشته بیش از ۱۸ درصد ریزش کرده است.

بازار آلت‌کوین‌ها در مقابل بیت‌کوین شرایط بدتری داشته و اتریوم دومین ارز بازار در دو روز گذشته حدود ۲۴ درصد ریزش داشته است.

اظهار نظر گری گنسلر رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در این خصوص که پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزها باید تحت نظارت قرار بگیرند و همچنین رد درخواست شرکت سرمایه‌گذاری اسکای‌بریج در خصوص ورود ETF بیت‌کوین به بازار سهام آمریکا از دلایل اصلی آغاز ریزش بازار بود.

از سوی دیگر آمار نشان می‌‌دهد در دو هفته گذشته در مجموع بیش از ۶۰۰۰ بیت‌کوین استخراج شده و این در حالی بوده که در این مدت بیت‌کوین از ۴۵ هزار دلار به ۳۸ هزار دلار سقوط کرده است.

آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

پانکاج بالانی مدیرعامل صرافی دلتا اعلام کرد چشم‌انداز فعلی بازاررمزارزها همچنان نزولی است. وی گفت از دست رفتن محدوده حمایتی روانی ۴۰ هزار دلاری موجب شده تا فشار فروش بیشتر شود. انتظار می‌رود در محدوده ۳۵ هزار دلاری تقاضا برای بیت‌کوین بسیار زیاد شود. در کوتاه مدت محدوده ۴۵ تا ۵۰ هزار دلاری سطحی است که بازگشت بیت‌کوین به آن محتمل است با این حال با توجه به کمبود نقدینگی در بازار چشم‌انداز کلی همچنان نزولی خواهد بود.

از سوی دیگر مارکوس سوتیریو، تحلیلگر گلدبلاک معتقد است بیت‌کوین در حال حاضر کمتر از ارزش واقعی خود در حال معامله است. او می‌گوید شاخص ترس و طمع همچنان ترس زیاد در بازار را نشان می‌دهد و این در واقع یک فرصت خرید است.

از نظر تکنیکال هم بیت‌کوین در حال نزدیک شدن به سطح ۰٫۷۸۹ فیبوناتچی است و انتظار می‌رود در صورت از دست دادن سطح ۳۵ هزار دلاری به ۳۳ هزار دلار هم سقوط کند.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حمد و سپاس خدای را که بیت کوین و ارز و دیجیتال بی صاحاب و در شیب سقوطه.

    • ناشناس

      تو اول برو کلاس اول رو پاس کن ، بعد نظر بده.

  • ناشناس

    همه اش حرفه همه اش حرفه ارز دیجیتال
    مثل کبک و برفه ارز دیجیتال

  • ناشناس

    سلام به همه
    ماکه از سه روز پیش معامله فیوچر سل گرفتم الان ۱۷۰۰دلار تو سودم
    خدا بده برکت

    • ناشناس

      نمی دونم چی توی دروغه که بعضی ها بهش خیلی علاقه دارن.۳روز پیش بیت کویین صعودی بود تا مرز ۴۴۰۰۰ دلار رفت.شما چطور ازش سل نزولی گرفتی؟خدایا مشکل مردم رو حل کن مجبور نشن خالی ببندن.

    • ناشناس

      معلومه خوب سوختی

  • مجتبی

    با عرض سلام و ادب
    دوستان که تخصص ندارن لطفا نظر ندن $

  • ناشناس

    بیت کویین به زودی زیر ۲۰ هزار دلار

    • سعید

      داش تو اصلا بیت کوین میدونه چیه؟؟

  • ناشناس

    ایرانی ها بیشترین ضرر رو از ارز دیجیتال کردند

    • ناشناس

      حقشونو برن دنبال یه کار ابرومند. برق کشور رو مشکل دار کردن

  • ناشناس

    سلام بنظرمن هیچ پیش بینی ای نمیشه کرداینده بیت کوین را.فقط بایدصبرکردو ناظربود

  • ناشناس

    الان باز دوباره نوبت بورس خودمون هست. حواستون باشه. یه چیزی امروز گفتم.

  • نکته سنج

    ای ملت! دیدید که چطور ارز دیجیتال هم سقوط کرد این دیگه بورس ایران نیست که به روحانی ورییسی فحش بدید این بازارها همینه اگه اینجوری بود همه می شدند معامله گر هیچ کس دیگه کار نمی کرد!

  • ناشناس

    سلام واقعا نمیشه تصور کرد در آینده چی میشه من که میگم یک عده دارن جیبشون پر پول میکنند