کد مطلب: ۷۰۵۲۲۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار رمزارز همچنان درگیر با سطوح مقاومتی

بازار رمزارز همچنان درگیر با سطوح مقاومتی

بیت‌کوین نتوانست مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری را برطرف کند. اتریوم نزدیک به ۱۳۵۰ دلار محدود شده، ریپل نیز در حال اصلاح صعود خود پس از افزایش به سطح ۰٫۵۸ دلار است. بازار رمزارز در انتظار سطوح مقاومتی بالاتر است.

به گزارش تجارن‌نیوز ، قیمت بیت‌کوین تلاش کرد تا موج بهبودی بالای ۱۹۲۰۰ دلار را آغاز کند اما با مقاومت خرس‌‌ها مواجه شد. بیت‌کوین در حال حاضر به سمت حمایت ۱۸۸۰۰ دلاری می‌رود. سقوط نزولی به زیر سطح ۱۸۸۰۰ دلار ممکن است شروع یک نزول جدید در این کوین و بازار رمزارز باشد.

به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی در حال تصحیح روند هستند. اتریوم نزدیک به ۱۳۶۰ دلار رسید و یک اصلاح نزولی را آغاز کرد. افزایش قیمت ریپل با خرس‌های نزدیک به ۰٫۵۸ دلار مواجه شد. کاردانو نیز در تلاش است تا بالای منطقه پشتیبانی ۰٫۴۵ دلار خود را تثبیت کند.

بازار رمزارز، بیت‌کوین

روند بیت‌کوین تایم ۴ ساعته، Tradingview

روند بیت‌کوین

اوایل امروز، قیمت بیت‌کوین یک اصلاح صعودی را در بالای سطح ۱۹۲۰۰ دلار آغاز کرد. بیت کوین تلاش کرد تا بالاتر از مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری قدرت پیدا کند. با این حال، خرس ها نزدیک به ۱۹۵۰۰ دلار فعال بودند. اکنون قیمت به زیر سطح ۱۹۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته کاهش می‌یابد. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۱۹۲۰۰ دلار و خط روند نزولی متصل است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۹۵۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند شروع به افزایش ثابت کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۸۸۰۰ دلار است. بسته شدن کندل به زیر سطح ۱۸۸۰۰ دلار می‌تواند شروع یک کاهش شدید باشد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۳۸۰ دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند به ۱۸۰۰۰ دلار برسد.

بازار رمزارز، اتریوم

روند اتریوم تایم ۴ ساعته، Tradingview

روند اتریوم

قیمت اتریوم نیز موج بهبودی را در بالای منطقه مقاومت ۱۳۲۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته آغاز کرد. اتریوم با فروشندگان نزدیک به سطح ۱۳۶۰ دلار مواجه شد. قیمت یک اصلاح نزولی را آغاز کرد و زیر ۱۳۲۰ دلار معامله شد. اکنون در نزدیکی سطح ۱۲۹۰ دلار و خط روند صعودی در نمودار ساعتی معامله می‌شود. پشتیبانی اصلی بعدی در ۱۲۶۰ دلار قرار دارد که قیمت کمتر از آن می‌تواند ۱۲۲۰ دلار را آزمایش کند.

در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۳۲۰ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی اکنون در نزدیکی سطوح ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ دلار در حال شکل گیری است.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو (ADA) نتوانست مقاومت ۰٫۴۶۵ دلاری را از میان بردارد. قیمت در حال حاضر زیر سطح ۰٫۴۵۵ دلار معامله می‌شود. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر ۰٫۴۵ دلار برسانند، ممکن است کاهش شدیدی رخ دهد.

بایننس‌کوین در برابر مقاومت ۲۷۲ دلاری پایدار است. اگر گاوها فعال باقی بمانند، می‌توانند قیمت را به بالای مقاومت ۲۷۵ دلاری هدایت کنند. در غیر این صورت، قیمت ممکن است به سمت حمایت ۲۶۵ دلار کاهش یابد.

سولانا (SOL) نتوانست مقاومت ۳۳٫۵۰ دلاری را پاک کند. یک اصلاح نزولی زیر سطح ۳۲٫۵۰ دلار وجود داشت. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطوح ۳۰٫۵۰ دلار و ۳۰٫۲۰ دلار است.

دوج‌کوین همچنان در تلاش است تا منطقه مقاومت ۰٫۰۶۰ دلاری را از میان بردارد. بسته شدن کندل بالاتر از سطح ۰٫۰۶۰۰ دلار ممکن است حرکت به سمت سطح ۰٫۰۶۲۰ دلار یا حتی ۰٫۰۶۳۲ دلار را آغاز کند.

قیمت ریپل به بالای سطح مقاومت ۰٫۵۰ دلار رسید. حتی قبل از حرکت خرس‌ها، سطح ۰٫۵۵ دلار را شکست. قیمت اکنون در حال تصحیح سود است و زیر ۰٫۵۰ دلار معامله می‌شود. پشتیبانی اصلی قیمت در ۰٫۴۵ دلار قرار دارد.

بسیاری از آلت‌کوین‌ها هنوز در منطقه سبز هستند، از جمله RSR، CRO، CHZ، COMP، XDC، XLM، AXS، CAKE، THETA و ZEC . از این میان، RSR بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت و از سطح ۰٫۰۰۷۵ دلار عبور کرد.

به طور خلاصه، قیمت بیت‌کوین دوباره نتوانست مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری را رد کند. اگر بیت‌کوین برای مدت طولانی زیر ۱۹۵۰۰ دلار بماند، ممکن است کاهش شدیدی به ۱۸۰۰۰ دلار داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.