کد مطلب: ۷۰۵۱۳۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین نزولی به نفع آینده ارزهای دیجیتال است؟

بیت‌کوین نزولی به نفع آینده ارزهای دیجیتال است؟

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو اعلام کرد بازار خرسی بیت‌کوین برای آینده ارزهای دیجیتال خوب است. دلیل او برای این اظهار نظر چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ژائو در گفتگو با رایان سلکیس، مدیرعامل مِساری، گفت که چرخه چهار ساله بازار ارزهای دیجیتال طبیعی است. مدیر عامل بایننس معتقد است بازار نزولی کاهش طولانی مدت قیمت سرمایه‌گذاری است. به طور کلی، بازار نزولی زمانی اتفاق می‌افتد که یک شاخص بازار گسترده ۲۰ درصد یا بیشتر از قیمت بالای خود کاهش یابد. طبق گفته ژائو، یک بازار نزولی در فواصل منظم در بلندمدت «سالم‌تر» از یک روند صعودی ثابت برای ارزهای دیجیتال است. وی همچنین اظهار داشت که پیشرفت قابل توجهی در جهت مثبت برای چارچوب‌های نظارتی صورت گرفته است.

در نوامبر ۲۰۲۱، بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخی خود (ATH) درحدود ۶۸۰۰۰ دلار رسید. ۱۰ ماه بعد در این مرحله، بیت کوین با قیمت ۱۹۴۰۶ دلار معامله می‌شود. در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین، افزایش قیمت نفت و سایر تجهیزات رفاهی وارداتی، افزایش نرخ بهره در ایالات متحده و سرمایه‌گذاری ریسک گریز،از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال عقب نشینی کردند. به گفته ژائو، سرمایه‌گذاران باید به قیمت های توکن به عنوان نشانه هایی از عملکرد بازار ارزهای دیجیتال نگاه کنند.

اصلاحات قیمتی ارزهای دیجیتال

ژائو گفت: «اصلاحات قیمتی در واقع خوب است. بازار ارزهای دیجیتال هنوز نابالغ است. در یک بازار اشباع شده قرار نداریم؛ در واقع شاهد پیشرفت‌های زیادی در جهت مثبت چارچوب‌های نظارتی بوده‌ایم.»

در گفتگوی اخیر با گجت ۳۶۰، تیم تحقیقاتی در صرافی رمزارز CoinDCX تاکید کرد که در سال جاری، متوسط درآمد ماینرها چندین برابر کاهش یافته و این موضوع بر نرخ هش بیت‌کوین تأثیر می گذارد.

سال ۲۰۲۱ سال خوبی برای ماینرهای بیت کوین بود، زمانی که درآمد ماینرها به ۴٫۸ میلیارد دلار رسید. این رقم در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ به بالاترین سطح رسید. از آن زمان، میانگین درآمد ماینرها با افزایش متناظر در نرخ هش به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

درآمد ماینرهای بازار ارزهای دیجیتال

در سه فصل گذشته، میانگین درآمد روزانه ماینرها سه چهارم متوالی کاهش یافته است که به ترتیب ۲۷ درصد، ۲۲ درصد و ۳۳ درصد در سه ماهه اول، سه ماهه دوم و سه ماهه سوم ۲۰۲۲ است. کارشناسان صنعت انتظار دارند که سطوح استخراج بیت کوین می‌تواند برای مدت طولانی با توجه به افزایش هزینه‌های انرژی پایین‌تر بماند.

در حالی که ژائو توصیه می‌کند که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین صبور باشند، مایکل سیلور، بنیان‌گذار و رئیس نرم‌افزار هوش تجاری مایکرواستراتژی پیش‌بینی کرده است که اگر بیت‌کوین با سرمایه بازار مطابقت داشته باشد، در دهه آینده به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید. و حتی در چند سال آینده قیمت آن ۶۹۰۰۰ دلار را تجربه خواهد کرد.

وضعیت امروز بیت‌کوین و تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال

امروز قیمت بیت‌کوین توانست از شکست نزولی زیر حمایت ۱۸۰۰۰ دلاری بگریزد. بیت‌کوین در حال حاضر بالای سطح ۱۹۰۰۰ دلار معامله می‌شود. حرکت مشخص قیمت به بالای سطوح مقاومت ۱۹۵۵۰ دلاری و ۱۹۶۰۰ دلاری ممکن است شروع یک رالی صعودی موقت در بازار رمزارز باشد.

به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌‍‌های اصلی در حال حرکت به سطوح بالاتر هستند. اتریوم بیش از ۵ درصد افزایش یافت و از سطح ۱۳۲۰ دلار گذشت. ریپل با حرکت قوی بالای مقاومت ۰٫۴۵ دلار عملکردی خوبی را نشان داده است، کاردانو نیز به سمت سطح ۰٫۴۶۵ دلار حرکت می‌کند.

اقدام امنیتی جدید صرافی بایننس در زمستان بازار ارزهای دیجیتال

مکانیسم امنیتی AvengerDao توسط صرافی بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان اجرا شده‌است. این لایه امنیتی، با همکاری سازمان‌های بزرگ امنیت بلاک‌چین و پروژه‌های عظیم دیفای (DeFi)، در اکوسیستم رمزارز تشکیل شده است. این مکانیسم به کاربران تجربه کاربری امن‌تری را ارائه‌ می‌دهد، به‌خصوص که روزانه بیش از سه میلیارد قراداد هوشمند در صرافی بایننس انجام می‌شود.

از همکاران مشهور این پروژه می‌توان به کیف‌پول تراست، صرافی پنکیک ‌سواپ و پروتکل سرتیک اشاره کرد. زنجیره بی‌ان‌بی، این مکانسینم امنیتی را برای محافظت کاربران در برابر افراد مشکوک، کلاه‌برداری و حمله‌های احتمالی ایجاد کرده‌است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.