کد مطلب: ۶۸۵۵۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آموزش ساخت کیف پول تراست والت

آموزش ساخت کیف پول تراست والت

جدای از بحث خرید و فروش وسرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها، نگهداری از این نوع دارایی بسیار مهم است. در بازار رمزارزها خود افراد مسئول دارایی‌هایشان هستند؛ پس دانستن راه‌های نگهداری از رمزارزها و ساخت کیف پول بسیار اولویت دارد. یکی از آنها تراست والت است.

به گزارش تجارت‌نیوز : قبل از ورود افراد به دنیای رمزارزها و یادگیری روش‌های کسب درآمدی در این بازار، آنها ابتدا باید یاد بگیرند چطور از این نوع دارایی نگهداری کنند. تراست والت یکی از کیف پول‌های پرطرفدار برای رمزارزهاست.

انواع کیف پول رمزارز

از آنجایی که برای نگهداری یا مبادله یا حتی خرید کالا توسط بیت‌کوین یا هر رمزارز دیگری، ملزم به استفاده از کیف پول هستیم؛ باید یکی از آنها را داشته باشیم. کیف پول‌های رمزارز انواع مختلفی دارند که در پلتفرم‌های مختلف می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی کرد.

از مهم‌ترین انواع کیف پول‌ها می‌توان به نوع نرم‌افزاری که یا در گوشی یا در رایانه شخصی نصب می‌شوند مثال زد. یا نوع سخت‌افزاری کیف پول‌ها که امنیت بسیار بیشتری دارند، اما همانطور که از اسم آن‌ها مشخص است شما نیاز به خرید یک سخت‌افزار دارید. این کیف پول‌ها در ایران نیز موجود هستند و برای خرید آن‌ها می‌توانید اقدام کنید.

اگر دارایی رمزارز بسیار زیادی ندارید، می‌توانید از کیف پول‌های نرم‌افزاری نیز براحتی استفاده کنید و نگران امنیت آن‌ها نباشید. این کیف پول‌ها اگر موارد ذکر شده در ادامه گزارش را رعایت کنید، امنیت بسیار بالایی خواهند داشت.

در این گزارش ما به بررسی کیف پول تراست والت که نوعی کیف پول نرم‌افزاری است، می‌پردازیم. این کیف پول از جهت نصب در گوشی‌های اندروید و آیفون، همچنین مراحل آسان بسیار پرطرفدار است. گفتنی است قالب مراحل ساخت کیف پول در نرم‌افزارهای مختلف تقریبا یکسان است و شما با یادگیری مراحل ساخت یک کیف پول عملا سایر کیف پول‌ها را هم می‌توانید نصب و راه‌اندازی کنید.

نصب کیف پول تراست والت

تراست والت یک کیف پول بسیار امن و متعلق به صرافی بایننس است. این کیف پول برای سیستم عامل‌های اندروید و ios در دسترس است.

برای دانلود این کیف پول بهتر از به سایت اصلی مراجعه کنید. زیرا ممکن است لینک‌های نامطمئن زیادی در فضای اینترنت وجود داشته باشند که شباهت زیادی به این کیف پول دارند اما در واقعیت کلاهبرداری باشند و به دارایی شما آسیب بزنند.

پس از نصب نسخه مناسب، وارد نرم‌افزار شوید.

پس از ورود به نرم‌افزار با تصویر زیر مواجه می‌شوید. روی گزینه‌ «Create a new wallet» کلیک کنید.

تراست والت

1- مراحل ساخت تراست والت

در قدم بعد، پس از تایید شرایط و قوانین نرم‌افزار و زدن تیک گرفتن پشتیبان از کلمات بازیابی، روی گزینه ادامه بزنید.

تراست والت

2- مراحل ساخت تراست والت

در مرحله بعد، با یک سری کلمات که تعدادشان در کیف‌پول‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد روبه رو می‌شوید.

هدف از این کلمات داشتن راهی برای بازیابی کیف پول خود در زمانی است که برای آن مشکلی پیش آمد یا خواستید دستگاه خود را عوض کنید.

در این مواقع، می‌توانید با کمک همان کلمات حساب خود را برگردانید. باید کلمات مورد نظر را در یک کاغذ یا هرجای مطمئن دیگری یادداشت کنید. به هیچ عنوان آنها در اختیار دیگران قرار ندهید. هر شخص دیگری با داشتن این کلمات می‌تواند عملا به حساب شما دسترسی پیدا کند.

تراست والت

3- مراحل ساخت تراست والت

در قدم بعدی، تراست والت ازشما می‌خواهد تا کلمات مرحله قبل رو به ترتیب وارد کنید. بعد از انجام این مرحله روی گزینه ادامه بزنید.

تراست والت

4- مراحل ساخت تراست والت

حالا دیگر کیف پول تراست والت شما ساخته شد و آماده‌ استفاده است. در صفحه اصلی به شما چند ارز اصلی بازار نمایش داده می‌شود. اما شما می‌توانید به دلخواه خودتان رمزارزهای دیگری که این والت از آن پشتیبانی می‌کند، به لیست اضافه کنید.

نحوه استفاده از کیف پول

تراست والت 1

1- مراحل استفاده از تراست والت

برای واریز یا برداشت از تراست والت ، اول باید ارز مدنظر خود رو پیدا کنید و با لمس اون وارد صفحه‌ای مثل صفحه زیر شوید. برای دریافت رمزارز کافی‌ است بر روی گزینه Receive و برای ارسال آن روی گزینه Send بزنید.

تراست والت

2- مراحل استفاده از تراست والت

بعد زدن Receive آدرس کیف پول شما نمایش داده می‌شود.

با دادن این آدرس به فردی که قصد ارسال رمزارز برای شما دارد، می‌توانید رمزارز مورد نظر را در تراست والت خود واریز کنید.

تراست والت

3- مراحل استفاده از تراست والت

پس از لمس گزینه Send نیز در قسمت بعد از شما آدرس کیف پول مقصد را که قصد ارسال رمزارز به آن را دارید می‌خواهد.

پس از وارد کردن آن مشخصات و مقدار موردنظر، می‌توانید رمزارز را به مقصد مورد نظر بفرستید. برخی ارزها به غیر از آدرس مقصد از شما شاید موارد دیگری نیز بخواهند که برای دانستن آن‌ها حتما تمام اطلاعات مقصد را از گیرنده مورد نظر بگیرید.

تراست والت

4- مراحل استفاده از تراست والت

در پایان، این گزارش صرفا یک آموزش خلاصه و کلی از نحوه نصب و راه اندازی کیف پول رمزارز بود. برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر حتما به منابع دیگر نیز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.