کد مطلب: ۸۱۲۰۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اتصال تریدینگ ویو به صرافی بایننس

اتصال تریدینگ ویو به صرافی بایننس

بایننس به‌تازگی، پلتفرم تحلیلی تریدینگ ویو را به صرافی خود، افزوده است. این پلتفرم در بین معامله‌گران بازار بسیار معتبر و شناخته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صرافی رمزارزی بایننس در اقدامی جدید، ‌پلتفرم جامع تحلیلی تریدینگ ویو را به صرافی خود جهت توسعه امکانات کاربران در معاملات اسپات، افزوده است.

اتصال بایننس به تریدینگ ویو

صرافی Binance، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان در هجدهم ماه می سال جاری میلادی، از قابلیت جدیدی برای کاربران خود، رونمایی کرده است . بر اساس اعلام این صرافی، با اتصال تریدینگ ویو (Trading View) به بایننس، کاربران از این‌ پس می‌توانند از ابزارهای تحلیلی و چارت‌های حرفه‌ای این پلتفرم در صرافی بایننس استفاده کنند .

اتصال تریدینگ ویو به این صرافی، قدم بزرگی در جهت ارائه تجربه خاص معاملات اسپات برای کاربران است . تریدینگ ویو پیش از این در بخش مشتقات به بایننس متصل شده بود .

صرافی مذکور از دسامبر سال ۲۰۲۲، ابزار تحلیلی تریدینگ ویو را برای معاملات آتی فعال کرده بود و افزودن این قابلیت برای معاملات اسپات، نتیجه موفقیت این اتصال در بازار آتی بایننس بوده است.

ابزار‌های تحلیلی در اختیار کاربران

معامله‌گران این صرافی اکنون می‌توانند از استراتژی‌ها و ابزار‌های تحلیلی متفاوتی به کمک ابزار‌ها و چارت‌های تخصصی پلتفرم تریدینگ ویو استفاده کنند .

این صرافی قصد دارد از طریق اتصال به این پلتفرم مشهور تحلیلی، مخاطبان و سرمایه‌گذاران وسیع‌تری را جذب صرافی خود کند . این مخاطبان شامل سرمایه‌گذاران سنتی دیگر بازار‌های مالی که با ابزار‌های پیشرفته تحلیلی به معامله می‌پردازند نیز می‌شود، چرا که ممکن است این افراد نیز با افزوده شدن این قابلیت‌ها، به بازار ارزهای دیجیتال روی آورند .

همچنین، با افزایش دسترسی به قابلیت‌های تحلیلی و داده‌های پیشرفته در این بازار، ارزهای دیجیتال به سمت تبدیل به دارایی‌های قابل اکتفا و مناسب حرکت خواهند کرد .

صرافی Binance به‌عنوان بزرگترین صرافی رمزارزی جهان از ۳۵۰ توکن، ۱۴۰۰ جفت معاملاتی و ۲۶۰ جفت بازار‌های آتی پشتیبانی می‌کند . گفتنی است، سرمایه‌گذاران با این قابلیت جدید می‌توانند کامودیتی‌ها، اوراق و بازارهای خارجی را با یکدیگر مقایسه کنند .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.