کد مطلب: ۷۵۲۶۰۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اعطای بورسیه صرافی بایننس برای یادگیری وب ۳

اعطای بورسیه صرافی بایننس برای یادگیری وب 3

موسسه خیریه صرافی ارز دیجیتال بایننس، با همکاری دانشگاه‌های مختلف جهان، به علاقه‌مندان فعالیت در حوزه وب 3 به صورت رایگان بورسیه اعطا خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس قصد دارد تا به کمک مبالغ جمع‌آوری شده از خیریه خود، بورسیه‌هایی را به علاقه‌مندان یادگیری مشاغل اینترنت نسل جدید (وب 3) اعطا کند.
این صرافی با هدف اینکه دسترسی به آموزش‌های مرتبط با حوزه وب 3 و ارزهای دیجیتال باید برای تمامی افراد ممکن باشد، برنامه اعطای بورسیه خود را در راستای گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال از ماه جون 2022 آغاز کرده است.

بورسیه وب 3 بایننس

مرکز خیریه صرافی رمزارزی بایننس، قصد دارد تا همانند فعالیت‌های خیرخواهانه پیشین خود، به افرادی که علاقه‌مند به اشتغال در حوزه وب 3 هستند، بورسیه‌های تحصیلی‌ای را اهدا کند تا علاقه‌مندان بتوانند بدون مشکلات مالی، به یادگیری مهارت‌های مرتبط با نسل جدید اینترنت بپردازند.

این موسسه خیریه، طی شش ماه گذشته بیش از 82000 فرم درخواست برای برنامه بورسیه خود دریافت کرده است. ارزش بورسیه‌های اعطایی تاکنون بیش از 2.2 میلیون دلار بایننس (BUSD) بوده است. بر اساس آمار این مرکز خیریه، تاکنون بیش از 36500 بورسیه به علاقه‌مندان اعطا شده است و 30655 بورسیه دیگر نیز به زودی اعطا خواهند شد. بر اساس آمار منتشر شده از قبولی‌های این برنامه، از هر 100 نفر، 37 نفر موفق به دریافت این بورسیه شوند.

این بورسیه شامل چه مواردی می‌شود؟

به کمک بورسیه خیریه بایننس، علاقه‌مندان می‌توانند در برخی از بهترین کالج‌ها، دانشگاه‌ها و دوره‌های کارآموزی جهان مهارت‌های مرتبط با مشاغل وب 3 را بدون پرداخت هزینه‌ای بگذرانند.

همچنین بر اساس این بورسیه تحصیلی، بایننس پس از اتمام این دوره‌ها، به افراد در پیدا کردن مشاغل مرتبط با حوزه آموزش دیده، کمک خواهد کرد. آکادمی تحصیلی بایننس در حال حاضر با دانشگاه‌ وسترن استرالیا، دانشگاه نیکوزیا قبرس، مدرسه مالی و مدیریت فرانکفورت و بسیاری از مراکز آموزشی دیگر قرارداد دارد.

مثال‌های بورسیه اعطایی وب 3

این خیریه توانسته است تا به بسیاری از افراد در سراسر جهان که با مشکلات متفاوتی مواجه هستند، کمک کند. برای مثال برنامه بورسیه بایننس با همکاری وزارت تحولات دیجیتال اوکراین، برای شهروندان اوکراینی که به دلیل جنگ، شغل خود را از دست داده‌اند، دوره‌هایی را برگزار کرده است تا بتوانند به بازار کار بازگردند.

همچنین، این خیریه با همکاری مرکز زنان در تکنولوژی به افرادی که در مناطق روستایی آفریقای جنوبی و برزیل زندگی می‌کنند برای اشتغال در حوزه‌های مرتبط با بلاکچین کمک خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.