کد مطلب: ۷۰۵۰۰۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عملکرد استلار / این رمزارز به کدام سو می‌رود؟

عملکرد استلار / این رمزارز به کدام سو می‌رود؟

استلار توانست برای مدت‌ها توجه فعالین بازار را به خود جلب کند؛ اما وضعیت این رمزارز و آینده نزدیک قیمتی آن چگونه خواهد بود؟

به گرارش تجارت‌نیوز ، استلار به لطف فشار گاوهای بازار رمزارز به بالاترین قیمت در سی روز گذشته رسید. بر اساس گزارش‌های کوین مارکت‌کپ استلار (XML) در ۲۰ سپتامبر، ۰٫۱۱۸۸ دلار را لمس کرد. زیرا حجم آن افزایش قابل توجهی داشت. قبل از رالی اخیر، آخرین باری که XLM چیزی نزدیک به این ارزش ارزش داشت، در ۱۹ سپتامبر بود که با قیمت ۰٫۱۱۶۰ دلار معامله شد.

با این حال، به نظر می‌رسید که گاوهای XLM قدرت حفظ این روند افزایشی را ندارند زیرا قیمت در زمان تنظیم این گزارش به ۰٫۱۱۵۴ دلار برگشت. حجم با همان حالتی که در ۲۴ ساعت گذشته به سمت افزایش ۸۵ درصدی حرکت می کرد، به پایان نرسید. در زمان نگارش این مطلب، حجم ۲۴ ساعته استلار ۳۱۰,۷۸۷,۸۰۲ دلار است.

به دلایلی روشن، آخرین افزایش قیمت استلار بدون در نظر گرفتن فعالیت‌های شبکه آن ناقص خواهد ماند. اول، تراکنش‌های شبکه استلار پس از حرکت‌های آهسته در ۱۵ سپتامبر به طرز چشمگیری افزایش یافته بود. بر اساس گزارش StellarDataFeed، تراکنش‌های XLM که در تاریخ مذکور ۳,۵۵۷,۰۳۴ بوده است بین ۱۹ تا ۲۰ سپتامبر به ۴,۲۱۷,۳۹۷ افزایش یافته است.

استلار

منبع: استلار چین

StellarChain، نشان داد که فعالیت‌ها در صرافی غیرمتمرکز (DEX) آن نیز ثابت مانده است. کاوشگر بلاکچین فاش کرد که در کل ۳۵۷۴۳۲۳ مورد در Stellar Lumens DEX وجود داشته است. همچنین حجم آن تا ۷,۰۶۰,۴۶۰ دلار بود.

در زنجیره و روی نمودار استلار چه اتفاقی در حال وقوع است؟

بر اساس معیارهای زنجیره‌ای، عملکرد استلار به اندازه کافی منصفانه به نظر می‌رسد. ارزش بازار آن علی‌رغم تلاش برای حفظ ۲٫۵ میلیارد دلار در پنج روز قبل، ۳ میلیارد دلار بود. طبق گفته Santiment، فعالیت توسعه درون زنجیره‌ای، اخیراً چشمگیر بوده است.

استلار

منبع: سنتیمنت

از سوی دیگر، علائم نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که XLM با فشار فروش بالایی مواجه است. واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نشان از آن دارد که شتاب فروش (نارنجی) قوی‌تر از تلاش‌های خریداران (آبی) است. همچنین، حرکت به سمت منفی با مقدار آن در ۰٫۰۰۰۴۱- زیر هیستوگرام تغییر کرده است.

استلار

منبع: تریدینگ ویو

علاوه بر علائم MACD، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که شتاب خرید قوی قبلی از زمان رسیدن به سطح خرید بیش از حد در ۲۰ سپتامبر کنترل خود را از دست داده است.

با توجه به اینکه اندیکاتور AO نیز وضعیت تعادلی پایین‌تر را منعکس می‌کند، این احتمال وجود دارد که XLM در مرحله بعد یک لبه نزولی داشته باشد. با این وجود، احیای بازار کریپتو پتانسیل تغییر این دارایی پیش‌بینی شده را دارد.

به طور کلی استلار چیست؟

استلار در پایین‌ترین سطح سیستمی برای ردیابی مالکیت حساب است. برای دستیابی به این هدف، استلار همچون حسابداران از یک دفتر کل حساب می‌کند. نحوه انجام این کار شبکه‌ای از رایانه‌های مستقل است که هریک کار دیگری را بررسی و نظارت می‌کند. استلار از یک قدرت مرکزی برخوردار نیست و همین امر موجب می‌شود تا امکان تحریف اطلاعات موجود و یا توقف شبکه وجود نداشته باشد. اطلاعات دفتر کل این شبکه هر پنج ثانیه به روزرسانی می‌شود. در این شبکه یک الگوریتم منحصر به فرد به نام پروتکل اجماع ستاره‌ای (SCP) همه اطلاعات و تبادلات را همگام می‌سازد. مزیت این الگوریتم به سایر الگوریتم‌های همگام‌ساز، امکان تنظیم سرعت بالا و مصرف انرژی بسیار بهینه است.

برای هر حساب کاربری در دفتر اطلاعات کل شبکه استلار حجم ارزش ذخیره شده و عملیات انجام شده یا در حال انجام روی این ذخیره است. هر پنج ثانیه این اطلاعات به روزرسانی شده و در تمام شبکه استلار توزیع می‌گردد. در این شبکه پروسه انجام عملیات‌های فروش خرید و یا انتقال همزمان و همگام با پردازش بوده و به این صورت است که رایانه های پردازشگر در شبکه استلار نقش نقاط یا گره‌های ارتباطی را دارند که اطلاعات را بررسی و تایید کرده و عملیات را انجام می‌دهند. همزمان این رایانه‌ها بر کارکرد یکدیگر نظارت دارند. از مزایای شبکه استلار آسانی ساخت و استفاده از ارزهای گوناگون در این شبکه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.