کد مطلب: ۷۴۰۶۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال آینده

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال آینده

رسانه بیزینس اینسایدر، پیش بینی خود از آینده قیمتی رمزارز بیت کوین و رالی احتمالی آن در تیر ماه سال 1402 را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کیتی استاکتون پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین در سال آینده به پایین ترین سطح خود در دو سال اخیر خواهد رسید. اما پس از هفت ماه، رالی افزایش قیمت خود را آغاز خواهد کرد.

ریزش قیمت بیت کوین تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد؟

کاهش قیمت مشهورترین رمزارز جهان از اواخر سال 2021 میلادی آغاز شده است و به نظر می‌رسد که این ریزش قیمتی ادامه خواهد داشت. طبق پیش‌بینی رسانه بیزینس اینسایدر , بر اساس دیدگاه کیتی استاکتون، انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین تا هفت ماه آینده میلادی (حدود تیر 1402)، روند نزولی خود را ادامه دهد و حتی ریزش شدیدتری را نیز تجربه کند. اما پس از گذشت هفت ماه از سال میلادی جدید، رالی افزایش قیمت بیت کوین می‌تواند آغاز شود.

کیتی استاکتون از شرکت مدیریت سرمایه و ریسک فیرلید استراتژی، دلیل این پیش‌بینی را، شیفت منفی قیمت بیت کوین در اندیکاتور مومنتوم (momentum) در افق زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت می‌داند. استاکتون باور دارد که قیمت بیت کوین حتی از قیمت فعلی حدودی 16873 نیز پایین‌تر خواهد آمد.

این تحلیل‌گر فاندامنتال پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین از قیمت ماه نوامبر نیز پایین تر خواهد آمد و به قیمت 13900 سقوط خواهد کرد که به معنی 18 درصد ریزش از قیمت فعلی آن است. استاکتون در این باره گفت:« به دلیل اینکه اندیکاتور مومنتوم در افق بلندمدت همچنان منفی است، من انتظار دارم که قیمت این رمزارز به پایین‌ترین سطح خود در سال‌های اخیر و به قیمت 13900 کاهش پیدا کند.»

بیت کوین

ریزش بیت کوین و وضعیت بازار رمزارز

چنین کاهش قیمتی برای سرمایه‌گذاران در بیت کوین و با توجه به شوک قیمتی در سال 2022 چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. سه اتفاق بزرگ در سال 2022 بازار رمزارزها را به شدت تحت تاثیر قرار داد. ورشکستگی صندوق پوشش ریسک Three Arrows Capital، ریزش غیرقابل باور رمزارزهای ترا و لونا و ورشکستگی صرافی بزرگ FTX هر سه باعث تعمیق نااطمینانی در این بازار شدند.

در بازار فعلی کریپتو، اعتماد کاربران و فعالان بازار نسبت به صرافی‌های متمرکز نیز از بین رفته است و کاربران نگران تکرار اتفاقی مانند ورشکستگی و بحران نقدینگی صرافی FTX هستند. برای کاهش این نااطمینانی، بسیاری از صرافی‌های رمزارزی، داده‌های اثبات ذخایر خود را در پلتفرم‌های تحقیقاتی مانند کوین‌مارکت‌کپ اضافه کرده‌اند.

ابزار PoR Tracker، نشان دهنده این است که آیا صرافی‌های حاضر در صنعت در رابطه با سطوح نقدینگی خود در هر لحظه از زمان صادق هستند یا خیر. صرافی‌ها مسئول این هستند که تایید کنند استاندارد اثبات ذخیره آنها به طور صحیح اجرا می‌شود یا خیر. این قابلیت می‌تواند باعث شفافیت بیشتری در صنعت رمزارزها شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Farzad

    حداقل به بالای 18 هزار خواهد رسید.ببینید کی گفتم.در کل ارز دیجیتال پول آینده مردم در تبادلات برون مرزی و حتی درون مرزی بیشتر کشورهای دنیا خواهد شد و این پولهای کاغذی کنار کنار خواهند رفت.اگه دقت کنید دنیا داره به سمت دیجیتالی شدن اشیا(خودرو/ماشین آلات خانه و کارخانجات) و انواع شغلها که دور کار خواهند شد به سرعت پیشروی می‌کنه.ممنون( فرزاد هستم )