کد مطلب: ۷۰۳۲۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار رمزارز نزولی شد / سطوح پایین‌تر قیمت فعال شدند

بازار رمزارز نزولی شد / سطوح پایین‌تر قیمت فعال شدند

امروز بازار رمزارز نوسانان زیادی را تجربه می‌کند. قیمت بیت‌کوین بیش از ۶ درصد کاهش داشته و به زیر ۱۹ هزار دلار سقوط کرد. اتریوم نیز بیش از ۱۰ درصد کاهش قیمت داشت و در حال حاضر زیر سطح ۱۳۲۰ دلار معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بیت‌کوین نتوانست بالاتر از منطقه حمایتی کلیدی ۱۹۵۰۰ دلار باقی بماند. بیت‌کوین اکنون بیش از ۶ درصد کاهش داشته و زیر ۱۹ هزار دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد کاهش قیمت اتریوم ، بیت‌کوین را پایین آورده و حتی ممکن است آن را به سمت ۱۸۰۰۰ یا ۱۷۸۰۰ دلار سوق دهد.

به طور مشابه، اکثر آلتکوین‌های اصلی در حال افزایش شتاب نزولی هستند. اتریوم کاهش عمده‌ای را آغاز کرد و زیر سطح حمایت ۱۳۲۰ دلار معامله می‌شود. ریپل نیز به سمت حمایت ۰٫۳۳۵ دلار کاهش می‌یابد. کاردانو نیز می‌تواند پشتیبانی ۰٫۴۲ دلاری را دوباره بررسی کند.

ezgif 3 2198465d51

روند بیت‌کوین

قیمت پس از یک واکنش نزولی به سطح ۲۰هزار و ۲۰۰ دلار، قیمت به زیر حمایت ۱۹۵۰۰ کاهش شدیدی را آغاز کرد. بیت‌کوین بیش از ۶ درصد کاهش یافت و حرکت واضحی به زیر سطح ۱۹۰۰۰ دلار تجربه کرد. قیمت در حال حاضر به سمت منطقه هدف اول یعنی حمایتی ۱۸۵۰۰ دلار کاهش می‌یابد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۲۰۰ دلاری است که قیمت زیر آن حتی می‌تواند منطقه حمایت ۱۸۰۰۰ دلاری را آزمایش کند.

در جهت صعودی، قیمت با مقاومت نزدیک به ۱۹۰۰۰ دلار روبرو است. مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۱۹۳۵۰ دلار و یک خط روند نزولی متصل در نمودار ساعتی است، که بالاتر از آن قیمت ممکن است میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته را آزمایش کند.

ezgif 3 964cd9f092

روند اتریوم

قیمت اتریوم برای عبور از سطوح مقاومتی ۱۴۸۰ و ۱۵۰۰ دلاری تلاش کرد، اما به شدت زیر سطح ۱۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته کاهش یافت. حتی سطح ۱۳۲۰ دلار را شکست و پشتیبانی ۱۲۸۰ دلاری را آزمایش کرد. پشتیبانی اصلی بعدی در ۱۲۵۰ دلار قرار دارد که کمتر از آن قیمت می‌تواند دوباره به ۱۲۰۰ دلار برسد.

در جهت صعودی، مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۱۳۲۵ دلار قرار دارد. پس از آن مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۱۳۵۰ دلار در حال شکل گیری است.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو نتوانست منطقه مقاومت ۰٫۵۰ دلاری را رد کند. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت حمایت ۰٫۴۲ دلار سوق دهد.

بایننس‌کوین بیش از ۵٪ کاهش داشته و حرکتی به زیر منطقه حمایت ۲۶۵ دلار تجربه کرد. حمایت اصلی بعدی روی ۲۵۰ دلار است که کمتر از آن خطر حرکت به سمت سطح ۲۳۲ دلار در کوتاه مدت وجود دارد.

سولانا دوباره به سمت حمایت ۳۰٫۰۰ دلار حرکت می‌کند. اگر خرس‌ها همچنان فعال باشند، قیمت حتی می‌تواند سطح ۲۸٫۵۰ دلار را آزمایش کند. در مقابل، قیمت می‌تواند افزایش یابد و مقاومت ۳۲٫۵۰ دلار را آزمایش کند.

دوج‌کوین زیر سطح حمایت کلیدی ۰٫۰۶۰ دلار معامله می‌شود. اکنون بیش از ۷ درصد کاهش داشته و حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۰٫۰۵۵۰ دلار قرار دارد. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۰٫۰۵۳۵ دلار در جلسات آینده برساند.

قیمت ریپل به سمت منطقه پشتیبانی ۰٫۳۳۵ دلار کاهش می‌یابد. اگر گاوها نتوانند از منطقه حمایتی ۰٫۳۳۵ دلار محافظت کنند، خطر حرکت به سمت سطح ۰٫۳۲۰ دلار وجود دارد.

بسیاری از آلتکوین ها بیش از ۱۲ درصد کاهش را تجربه کردند، از جمله ETC، EOS، RVN، CRV، CEL، KSM، LDO، WAVES، AR، SNX، NEAR و FLOW. برعکس، CHZ بیش از ۵ درصد افزایش یافته و نشانه‌های مثبتی بالاتر از سطح ۰٫۲۳ دلار نشان می‌دهد.

به طور کلی، اگر BTC بیشتر سقوط کند، خطر حرکت به سمت سطح ۱۷۸۰۰ دلار در کوتاه مدت وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.