کد مطلب: ۶۷۰۳۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بررسی وضعیت تکنیکالی امروز بیت‌کوین

بررسی وضعیت تکنیکالی امروز بیت‌کوین

با توجه به تاثیر بارز وضعیت تکنیکالی نمودار بر تصمیم معامله‌گران، بررسی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بررسی وضعیت تکنیکالی امروز بیت‌کوین را در ادامه می‌خوانید.

فرناز حیدری/ به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به تاثیر بارز وضعیت تکنیکالی نمودار بر تصمیم معامله‌گران، بررسی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سطوح حمایتی، مقاومتی، خطوط روند، الگو ها و… از جمله مفاهیمی هستند که اگر در بازارهای مالی فعال بوده باشید احتمالا با آنها برخورد کرده‌اید. البته باید توجه داشت که نمی‌توان تنها با تکیه بر تحلیل تکنیکال در بازارها، علی‌الخصوص بازار نوپایی مانند رمزارزها، فعالیت داشت چرا که اخبار موجود در بازارها نیز گاها می‌تواند تکانه‌های شدیدی به نمودار وارد کند. در ادامه، بررسی وضعیت تکنیکالی امروز بیت‌کوین می‌خوانید.

بیت‌کوین

1- تحلیل تکنیکالی بیت‌کوین

منبع:tradindview

نمودار قیمتی بیت‌کوین در تایم فریم چهار ساعته (نموداری که هر کندل آن در چهار ساعت بسته شده باشد)، یک مثلث یا «وج» تشکیل داده. این نوع الگو، ادامه دهنده است؛ به عبارت دیگر امکان ادامه روند نزولی قبل از تشکیل وج وجود دارد.

درصورت شکست این مثلث از پایین، احتمالا تجربه کاهش تا محدوده ۱۷ هزار را خواهد داشت. مطلوب است بدانید هیچ یک از پیش‌بینی‌ها در بازارهای مالی صد در صدی نیستند. در صورت شکست مثلث از بالا، احتمالا شاهد صعود قیمت تا محدوده ۲۳ هزار خواهیم بود.

بیت‌کوین

2- تحلیل تکنیکالی بیت‌کوین

BTCUSDT Fear and gread chart

چارت ترس و طمع بیت‌کوین نیز نشان‌دهنده ترس معامله‌گران از وضعیت کنونی است. به عبارت دیگر تعداد قابل توجهی از دارندگان در حال فروش بیت‌کوین های خود هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.