کد مطلب: ۶۱۱۹۸۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال مثبت نهنگ‌ها / بزرگ‌ترین نهنگ بیت‌کوین جهان کیست؟

سیگنال مثبت نهنگ‌ها / بزرگ‌ترین نهنگ بیت‌کوین جهان کیست؟

شرکت میکرواستراتژی دوباره حدود  ۹۴ میلیون دلار بیت‌کوین خریداری کرده است و این شرکت حالا ۶ میلیارد دلار دارایی دیجیتال دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این شرکت از ماه آگوست سال ۲۰۲۰ خرید بیت‌‎‌کوین را شروع کرد و خریدهای او در سال ۲۰۲۱ به اوج خود رسید.

بر اساس محاسبات میکرواستراتژی حدود ۲ میلیارد دلار سود از خرید ارزهای دیجیتیال به دست آورده است.

براساس گزارش کمسیون بورس آمریکا شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی روز پنجشنبه ۱۹۱۴ بیت‌کوین به متوسط قیمت ۴۹ هزار دلار خریداری کرده است.

حالا دارایی‌های دیجیتال این شرکت به ۱۲۴ هزار و ۳۹۱ بیت‌کوین رسیده است.

بزرگ‌ترین نهنگ بیت‌کوین

تاکنون نهنگی به بزرگی شرکت میکرواستراتژی در دنیا شناخته نشده است و بر اساس گزارش‌های کیف‌پولی فعال با این مقدار بیت‌کوین هنوز شناسایی و معرفی نشده است.

مدیرعامل این شرکت یکی از بزرگ‌ترین حامیان ارزهای دیجیتال است و حتی بالای ۵۰ هزار دلار هم بیت‌کوین خریده است اما اولین خرید بیت‌کوین این شرکت در سال ۲۰۲۰ با سرمایه اولیه ۲۵۰ هزار دلار شروع شد.

برخی داده‌های نشان می‌دهد که نهنگ‌های دیگر هنوز منتظر کاهش قیمت بیت‌کوین تا محدوده حمایتی ۴۵ هزار دلار هستند اما بعد از خرید میکرواستراتژی بیت‌کوین بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد و دوباره حمایت ۴۷ هزار دلار را به دست آورد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام داداش، اشتباه میزنی، اطلاعات غلط میدی، من کیف پول نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ (سیصد هزار ) واحد بیت کوین سراغ دارم، این که چیزی نیست!!!!