خبر مهم:

کد مطلب: ۷۴۲۴۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تاثیرگذارترین زنان دنیای رمزارز در سال ۲۰۲۲

تاثیرگذارترین زنان دنیای رمزارز در سال 2022

رسانه رمزارزی کوین‌دسک با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، به معرفی تاثیرگذارترین بانوان در صنعت رمزارز در سال 2022 پرداخته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در سال ۲۰۲۲ میلادی، حضور و مشارکت زنان در دنیای رمزارزها پررنگ‌تر از سال‌های پیش دیده شد. شرکت‌های فعال در صنعت رمزارز، مانند بسیاری از صنایع دیگر اکثرا توسط مردان مدیریت می‌شود. حضور زنان در پروژه‌های بلاکچینی، باعث شده است که زنان نیز مانند مردان در این حوزه با کارآفرینی، خلاقیت و مهارت‌های رهبری خود، به عنوان کارشناسان و مدیران پروژه‌های رمزارزی حضور پررنگی را از خود نشان ‌دهند. در ادامه به برخی از بانوان کارآفرین و موفق در دنیای کریپتو در سال 2022 اشاره خواهد شد.

الیزابت استارک

الیزابت استارک، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت لایتنینگ لبز (Lightning Labs) است. این شرکت در حوزه مقیاس پذیری بلاکچین و توسعه محصولات شبکه لایتنینگ برای تراکنش کارآمدتر بیت‌کوین به فعالیت می‌پردازد. شبکه لایتیتگ، یک راه حل لایه دوم و متن باز است که به کاربران کمک می‌کند تا با هزینه‌های کمتر به تراکنش با بیت‌کوین بپردازند. الیزابت استارک پیش از تبدیل شدن به کارآفرین حوزه بلاکچین، در دانشگاه استنفورد و ییل آمریکا، به عنوان استاد تدریس می‌کرد.

تاثیرگذار ترین زنان رمزارز

کاتلین بریتمن

کاتلین بریتمن، مدیرعامل شرکت Dynamic Ledger Solutions است که اولین نسخه شبکه بلاکچین تزوس (Tezos) را ایجاد کرده است. تزوس یک بلاکچین غیرمتمرکز منبع باز است و در واقع نوعی پلتفرم اتوماتیک رایانه‌ای است که اجرای قرارداد بر بستر بلاکچین را بدون دخالت شخص ثالث امکان‌پذیر می‌کند. رمزارز بومی این شبکه با نماد XTZ در حال حاضر با قیمت ۰.۷۹ دلار در بازار معامله می‌شود و جزو پنجاه رمزارز محبوب در دنیا با ۷۰۰ میلیون دلار ارزش بازاری است. بریتمن در سال خونین ۲۰۲۲، توانست با تصمیمات و استراتژی‌های مناسب، شرکت خود را با موفقیت از زمستان سخت رمزارز نجات دهد.

تاثیرگذار ترین زنان رمزارز kathleen breitman

ملتم دمیرورز

مدیر ارشد استراتژی شرکت Coinshares، از بانوان سرشناس بازار رمزارز است که از سال ۲۰۱۵ در این بازار به فعالیت پرداخته است. گفتنی است، شرکت سرمایه‌گذاری کوین‌شیرز با بیش از چهار میلیارد دلار سرمایه دارای شعب فعال در آمریکا، فرانسه، استکهلم و انگلستان است. کوین‌شرز تاکنون در 250 شرکت حاضر در اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. متلم دمیرورز، همچنین عضو شورای مجمع جهانی اقتصاد، مشاور آزمایشگاه MIT LAB و سخنران در دانشگاه آکسفورد است.

تاثیرگذار ترین زنان رمزارز

نها نارولا

مدیر ابتکار ارز دیجیتال آزمایشگاه MIT Media، از دیگر چهره‌هایی است که جزو موفق‌ترین بانوان حوزه رمزارز بوده است. آزمایشگاه رسانه دانشگاه ام‌آی‌تی، آزمایشگاهی میان‌رشته‌ای و پژوهشی است و نارولا در این آزمایشگاه بر تکنولوژی‌های بلاکچین متمرکز است. نها نارولا، فارغ التحصیل رشته دکترا علوم کامپیوتر از همین دانشگاه است. او توانسته است تا با ساخت راه‌حل‌های مقایس‌پذیری، در صنعت رمزارزها به شهرت برسد. گفتنی است، نارولا به مدت هفت سال از 2003 تا 2011 در شرکت گوگل به عنوان مهندس نرم‌افزار ارشد فعالیت داشته است.

زنان تاثیر گذار رمزارز Neha Narula

پریان بورینگ

این کارآفرین آمریکایی، یکی از مدافعین تکنولوژی بلاکچین است. بورینگ از سال 2014 به عنوان بنیان‌گذار و مدیرعامل اتاق تجارت دیجیتال (Chamber of Digital Commerce) فعالیت دارد. این اتاق تجارت، بزرگ‌ترین انجمن بازرگانی‌ای است که نمایندگی صنعت رمزارزها را در جهان بر عهده دارد. پریان بورینگ، از سال 2018 تاکنون به عنوان استاد در دانشکده بیزینس دانشگاه جورج‌تاون نیز تدریس می‌کند. گفتنی است، او در سال 2018 به عنوان یکی از پنجاه زن برتر در حوزه تکنولوژی در آمریکا توسط روزنامه فوربز انتخاب شده است.

زنان تاثیرگذار دنیای رمزارز perianne boring

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.