کد مطلب: ۶۵۶۶۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل قیمت شیبا/ صلیب مرگ بیت‌کوین برای رمزارز شیبا!

تحلیل قیمت شیبا/ صلیب مرگ بیت‌کوین برای رمزارز شیبا!

ارز دیجیتال شیبا بیش از ۸۰ درصد از سقف قیمتی خود سقوط کرده و حالا در محدوده ۰/۰۰۰۰۱۱۹ دلار معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رمزارز شیبا در چند ماه گذشته روند خوبی نداشت. این ارز دیجیتال ابتدای سال ۲۰۲۲ بشدت ریزش و جامعه بزرگ خود را ناامید کرد.

تعداد طرفداران شیبا رکورد زد

گرچه قیمت شیبا روند نزولی پیدا کرد، اما تعداد دنبال‌کنندگان رمزارز شیبا در توئیتر به صورت تصاعدی رشد دارد. چند روز پیش اکانت توئیتر شیبا به ۳/۳ میلیون دنبال‌کننده رسید. براساس داده‌های آنچین حدود یک میلیون و ۱۶۳ هزار آدرس کیف پول در دنیا ارز دیجیتال شیبا دارند. همچنین تعداد دارندگان شیبا از پایان ماه آوریل تا به امروز ۲۳ هزار و ۷۶۷ نفر افزایش پیدا کرد.

سوزاندن شیبا رکورد زد

در چند روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد رکورد نابودی شیبا شکسته شد. بر اساس توئیت‌های اخیر shibburn حدود ۱۳ میلیارد توکن شیبا به کیف‌ پول‌های مرده ارسال شد. این رقم بزرگ‌ترین توکن‌سوزی شیباست. ۱۰ میلیارد از این ارزهای دیجیتال در یک تراکنش به یک کیف پول مرده ارسال شد که این بزرگ‌ترین سوزاندن شیبا در یک تراکنش بود.

چند روز بعد از این رویداد یک میلیارد شیبای دیگر هم نابود شد. براساس توئیت اخیر پلتفرم whalestats به فهرست خرید نهنگ‌ها بازگشت. همین چند روز پیش یک سرمایه‌گذار بزرگ رمزارزها حدود ۳۸۰ میلیارد توکن شیبا خریداری کرد. همچنین یک نهنگ دیگر ۴۵۵ میلیارد توکن شیبا خرید، اما بعد از افزایش مقطعی قیمت، ارزهای خود را فروخت.

تحلیل تکنیکال شیبا

اولین محدوده حمایت معتبر شیبا محدوده قیمتی ۰/۰۰۰۰۰۹ است که اگر این محدوده از دست برود احتمالا ریزش این ارز بسیار بیشتر می‌شود. کارشناسان عقیده دارند که این ارز فعلا در محدوده ۰/۰۰۰۰۱۱ تا ۰/۰۰۰۰۱۹ دلار معامله می‌شود.

در نمودار روزانه رمزارز شیبا به نظر می‌رسد که احتمالا اندیکاتور مکدی به‌زودی سیگنال خرید صادر می‌کند. اما شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۳۱ قرار دارد و اگر دوباره محدوده عددی ۳۰ از دست برود دوباره وارد محدوده اشباع فروش می‌شویم.

MFI که نشانه ورود و خروج پول است روی عدد ۳۶ قرار دارد اما به نظر می‌رسد که روندی خنثی دارد و هنوز پول کلان زیادی وارد این ارز دیجیتال نشده است.

کندل‌های شیبا هم در کف کانال بولینگرباند قرار دارند و این می‌تواند نشانه خوبی برای این رمزارز باشد. اما موضوع این است که شیبا چندان مستقل نیست. این ارز دیجیتال با بازار حرکت می‌کند و اگر بیت‌کوین رشد کند طبیعتا شیبا هم رشد می‌کند.

امروز در نمودار سه روزه بیت‌کوین یک صلیب مرگ شکل گرفت که نشان می‌دهد ممکن است بیت‌کوین تا محدوده ۲۰ هزار دلار ریزش کند. اگر بیت‌کوین ریزش کند قطعا شیبا هم با بازار سقوط می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • برایان

    ایلان یه عکس گذاشته بود و چند تا عدد بود، همه میگفتن روند قیمتی بیت هست، یه ۲۰ اون وسطا بود بعد ۷۲.. ظاهراً داره به حقیقت تبدیل میشه