کد مطلب: ۶۳۰۲۷۱

خبری مهم برای شیبا / یک نهنگ اتریوم ۴۷ میلیارد شیبا خرید

خبری مهم برای شیبا / یک نهنگ اتریوم ۴۷ میلیارد شیبا خرید

یک نهنگ اتریوم ناشناس که تا به حال بیش از ۱۰۰ میلیون دلار شیبا داشت، ۴۷ میلیارد توکن شیبای دیگر خرید تا به یکی از بزرگترین دارندگان این توکن تبدیل شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک نهنگ اتریوم ناشناس که تا به حال بیش از ۱۰۰ میلیون دلار شیبا داشت، ۴۷ میلیارد توکن شیبای دیگر خرید تا به یکی از بزرگترین دارندگان این توکن تبدیل شود.

بر اساس صفحه تراکنش سایت وال‌استیت، یک نهنگ با یک خرید بزرگ ارزش شیباهای خود را به ۱۱۶ میلیون دلار رساند. علاوه بر شیبا، این کیف پول حدود ۶۰۰ میلیون دلار از توکن‌های مختلف را در خود دارد. از این میان ۱۸۶ میلیون دلارز به ماتیک، اتریوم و سند و دیگر ارزهای دیجیتال اختصاص داده شده است.

بزرگترین جایگاه این نهنگ به متاورس آدیداس اختصاص دارد که ارزش آن حدود ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. عملکرد این کیف پول در حال حاضر در روند صعودی قرار دارد و ارزش آن از ۶۱۰ میلیون دلار به ۱٫۱ میلیارد دلار افزایش داشته است.

با توجه به سقوط عمیق بازار رمزارزها، آلت‌کوین‌های کوچکتر نظیر شیبا نوسان کمتری نسبت به بازار داشته است و در این ۱۰ روز اخیر روند نزولی چشمگیری به ثبت نرسانده است.

قبل از اصلاح دیگری در بازار رمزارزها، شیبا با رشد غیرمنتظره ۵۰ درصدی مواجه شده است. این در حالی است که دیگر ارزهای دیجیتال به دنبال نجات خود از حمام خون بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال و کاهش ریسک خود هستند.

در حال حاضر شیبا با رشدی ۳٫۵ درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده ۰٫۰۰۰۰۲۶ دلاری معامله می‌شود. با این حال بازدهی این توکن همچنان در این هفته منفی ۱۲ درصد است. این در حالی است که محدوده ۰٫۰۰۰۰۲۰ دلاری یک حمایت بسیار قدرتمند برای شیبا محسوب می‌شود.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.