خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۱۷۷۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بررسی رمزارزهای مستعد صعود/ بخش دوم

بررسی رمزارزهای مستعد صعود/ بخش دوم

بنا بر گزارش تحلیلگران، رمزارزهای بیت‌گت و کاپیم مستعد تحقق سودهای کلان هستند. در ادامه به بررسی ارزهای مذکور پرداخته خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار رمزارز اغلب ارزهای کمتر شناخته شده دامنه نوسان گسترده‌تری نسبت به توکن‌های مطرح دارند. از این رو، فرصت دستیابی به سود‌های کلان معمولا تنها در ارزهای کوچک بازار به چشم می‌خورد. البته خرید رمزارزهای از این قبیل ریسک به مراتب بالاتری نیز دارد. به همین علت توصیه کارشناسان معمولاً اختصاص بخش کوچکی از سرمایه به این پروژه‌ها است.

رمزارز Bitget

Bitget ، رمزارز مطلوب از دید تکنیکال

بیت‌گت ( BGB ) در تلاش خود برای عبور از مقاومت 0.49 دلار با شکست روبه‌رو شده است. میانگین متحرک نمایی بیست روزه فعلی بیت‌گیت 0.44502 دلار است. در همین حال، میانگین متحرک نمایی پنجاه روزه و صد روزه این رمزارز به ترتیب ارقام 0.42011 دلار و 0.38411 دلار را نشان می‌دهند. این میانگین‌ها به آرامی به سمت قیمت فعلی 0.47337 دلاری این رمزارز در حال حرکت‌اند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در با مقداری افزایش در یک روز از 62.17 بر روی 63.37 قرار گرفت. این پدیده نشانگر افزایش فشار خرید این رمزارز است. هیستوگرام MACD با کاهشی جزئی از 0.00289 به 0.00248 رسید. کاهش مذکور در پی کاهش توجه کاربران به این رمزاارز پدید آمده است. با توجه به میزان کاهش جای نگرانی وجود ندارد، اما معامله‌گران باید احتیاط لازم را پیشه کنند.

در مجموع با توجه به سطح حمایتی در محدوده 0.46 و مقاومت 0.49 دلاری، بیت‌گت در صورت وقوع حرکتی قاطع انتخابی مناسب جهت سرمایه‌گذارای محسوب می‌شود.

رمزارز Copium

رمزارز COPIUM ، میم‌کوین جذاب

کاپیم ( COPIUM ) به تازگی وارد بازار شده است. این رمزارز در بدو ورود توانسته توجه علاقه‌مندان بسیاری را در رسانه‌های اجتماعی به خود جلب کند. تمرکز افراد تاثیرگذار به این توکن سبب شده تا به رقیبی جدی برای PEPE و سایر میم‌کوین‌ها بدل شود.

کاپیم ممکن است به فرصتی جذاب برای افرادی که صعود نجومی سایر میم‌کوین‌ها را از دست دادند، تبدیل شود. این رمزارز در سی دقیقه اول معاملات رشد 400 درصدی را تجربه کرد. نقدینگی 3.99 میلیون دلاری در کنار تعداد 17.8 میلیونی سرمایه‌گذاران از نقاط قوت کلیدی این میم‌کوین جذاب به شمار می‌روند. کاپیم با وعده پاداش‌های انحصاری به صورت انافتی یکه جامعه پرقدرت از شخصیت‌های برجسته تشکیل داده است.

اقدام این رمزارز در جهت جلوگیری از فروش ناگهانی، امکان فروش تنها ده درصد از توکن‌های پیش فروش شده در ابتدا بوده است. امکان فروش سایر توکن‌ها در دوره‌ای سه هفته‌ای فراهم خواهد شد.

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمزارز را در بخش ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.