کد مطلب: ۶۷۹۰۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین و اتریوم، چقدر ریزش داشتند؟

بیت‌کوین و اتریوم، چقدر ریزش داشتند؟

طبق تحلیل‌های پیشین، بیت‌کوین مثلث تشکیل شده در تایم‌فریم یک ساعته را به پایین شکسته است. اکنون الگوهای ادامه‌دهنده مانند مثلث، روند پیش از تشکیل خود را ادامه می‌دهند و روند پیش از این الگو نیز نزولی بود.

فرناز حیدری/ به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق تحلیل پیشین تجارت‌نیوز بیت‌کوین مثلث تشکیل شده در تایم‌فریم یک ساعته را به پایین شکسته است. همانطور که قبلا گفته شد الگوهای ادامه‌دهنده مانند مثلث، روند پیش از تشکیل خود را ادامه می‌دهند. روند پیش از این الگو نیز نزولی بود.

هم اکنون حمایت پیش روی این نمودار قیمتی، سطح ۲۱ هزارو۲۰۰ و حمایت بعدی ۲۰ هزار و ۸۰۰ است.

قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین از دیروز تا کنون روند خود را از ۲۱ هزار و ۵۰۰ شروع کرده. بعد از تجربه چند معامله در محدوده قیمتی ۲۱ هزار و ۹۰۰ دلار مجددا تا ۲۱ هزار و ۷۰ دلار کاهش پیدا کرد. هم‌اکنون نیز قسمت بیت‌کوین در محدوده ۲۱ هزار و ۳۵۰ دلار به سر می‌برد.

نوسان‌های بیت‌کوین به بالا و پایین در دل یک روند رنج یا خنثی اتفاق می‌افتد. در میان‌مدت سیگنالی برای افزایش یا کاهش چشمگیر قیمت وجود ندارد.

نوسانات قیمتی اتریوم

اتریوم نیز در تایم‌فریم ۴ ساعته نوسانات تا تارگت قیمتی هزار و ۱۹۰ نزول یابد. عملکرد این ارز دیجیتال نیز به عنوان دومین بازیگر مهم بازار رمزارزها می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر سایر رمزارزها بگذارد.

اتریوم از دیروز تا کنون قیمت خود را از محدوده هزار و ۲۰۰ آغاز کرده و طی نوسان در قالب چند کندل قرمز و سبز، بعد از نیل به قیمت هزار و ۲۳۴ مجددا به سطح حمایتی هزار و ۱۱۹ دلار رسید.

در تایم‌فریم کوتاه‌مدت یک ساعته کی توان گفت اتریوم یک روند نزولی تشکیل داده است. آلت‌کوین‌ها در زمان بحرانی یا ریزش بازار کریپتوکارنسی معمولا اهمیت خود را نمی‌توانند مانند قبل حفظ کنند. تنها آن دسته از رمزارزها کماکان مارکت کپ قابل قبولی خواهند داشت که دارای اعتبار مطلوب و پروژه‌های قابل اعتماد باشند.

نوسانات رمزارزهای مربوط به NFT

هم اکنون با توجه به افزایش توجه عموم سرمایه‌گذاران به بحث ان‌اف‌تی، بررسی برخی از رمزارزهای مربوط به آن می‌تواند جالب باشد.

سولانا مثالی از ضعف عملکرد آلت‌کوین‌ها در شرایط بحرانی است. هرچند اعتبار آن به عنوان یکی از ارزهای مهم بازار کریپتو بالا است اما به طور کلی ثبات در بیت‌کوین و اتریوم بیشتر از دیگر رمزارزها است.

اگر دقت کرده باشید بیت‌کوین هم اکنون نسبت به سقف تاریخی قیمت خود حدود دو سوم کاهش یافته اما سولانا از سقف ۲۵۸ دلار هم اکنون در محدوده قیمتی ۳۷ دلار به سر می‌برد. در واقع قیمت تقریبا یک هفتم شده است!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.