خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۱۴۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌‌دهد:

ال‌سالوادور سفارت بیت‌ کوین خود را در آمریکا تاسیس می‌کند

ال‌سالوادور سفارت بیت‌ کوین خود را در آمریکا تاسیس می‌کند

کشور ال‌سالوادور پس از افتتاح اولین سفارت‌خانه بیت کوین خود در سوئیس، قصد افتتاح دومین شبیه این سفارت‌خانه را در آمریکا دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از افتتاح اولین سفارت بیت‌ کوین در شهر لوگانوی کشور سوئیس، ال‌سالوادور قصد افتتاح دومین سفارت‌خانه بیت ‌کوین را در ایالات متحده آمریکا دارد .

ارتباط میان کشور‌ها با سفارت‌خانه بیت‌ کوین

کشور ال‌سالوادور با همکاری نهادی در تگزاس آمریکا، قصد ایجاد ارتباط میان‌ دولت‌های جهان را به کمک افتتاح سفارت برای محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان، بیت‌کوین را دارد . ال‌سالوادور اولین کشور در جهان است که در سال ۲۰۲۱ میلادی، ارز دیجیتال بیت‌ کوین را به عنوان ابزار قانونی پرداخت در این کشور پذیرفت .

همکاری تگزارس و ال‌سالوادور

بر اساس اعلام میلنا مایورگا، سفیر کشور ال‌سالوادور در ایالات متحده آمریکا، این کشور پیشگام در ارزهای دیجیتال، قصد افتتاح دومین سفارت بیت ‌کوین را با نهاد‌های دولتی در ایالات تگزاس دارد . در این پروژه مشترک، سفارت و یا به اصطلاح دیگر، دفتر نماینده ال‌سالوادور در این ایالت افتتاح خواهد شد و پروژ‌ه‌های مشترک اقتصادی این دو کشور برای ترویج استفاده از بیت‌کوین شکل خواهد گرفت .

السالوادور

اولین سفارت‌‌خانه بیت‌ کوین ال‌سالوادور در سوئیس

خبر افتتاح دومین سفارت‌خانه بیت‌کوین توسط این کشور در حالی اعلام شده است که در اکتبر سال گذشته میلادی، این کشور اولین سفارت‌خانه بیت‌کوین خود را در شهر پیشگام حوزه ارز دیجیتال، لوگانو در کشور سوئیس افتتاح کرد . هدف افتتاح این مرکز، ترویج برنامه‌های آموزشی، تحصیلی و تحقیقاتی در حوزه بیت‌ کوین بوده است .

همزمان با اعلام این خبر، لایحه‌ای در میان‌ سیاست‌گذاران ایالت تگزاس در رابطه با گسترش و توسعه تکنولوژی و صنعت بلاکچین مطرح شده است . این لایحه قصد دارد تا با قابلیت خرید بدون مالیات با بیت‌ کوین، تگزاس را به پایتخت ارز دیجیتال در ایالات متحده آمریکا تبدیل کند .

ایالت تگزاس همواره یکی به عنوان یکی از ایالت‌های دوستدار کریپتو معرفی می‌شود . همچنین، برخی از بزرگترین مزارع ماینینگ ( استخراج ) بیت‌ کوین در شمال آمریکا، در این ایالت قرار گرفته‌اند . شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال رایوت بلاکچین، کور ساینتیفیک (Core Scientific) ، و جنسیس دیجیتال در این ایالت مستقر هستند .

برای مطالعه بیشتر درباره کشور ال‌سالوادور گزارش‌های دولت السالوادور چگونه به مردم درباره رمزارزها آموزش می‌دهد و خرید روزانه یک بیت‌کوین با دستور رئیس‌جمهور السالوادور را مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.