کد مطلب: ۶۱۹۱۹۴

سقوط بیت‌کوین ادامه دارد / کدام ارز دیجیتال ۲۰۰ درصد رشد کرد؟

سقوط بیت‌کوین ادامه دارد / کدام ارز دیجیتال ۲۰۰ درصد رشد کرد؟

در حالی که بازار رمزارزها روزهای سرخی را پشت سر می‌گذارد و ارزش این بازار در ۲۴ ساعت گذشته برای دومین روز متوالی بیش از هشت درصد ریخته است، یک ارز دیجیتال رشدی نزدیک به ۲۰۰ درصد را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که بازار رمزارزها روزهای سرخی را پشت سر می‌گذارد و ارزش این بازار در ۲۴ ساعت گذشته برای دومین روز متوالی بیش از هشت درصد ریخته است، یک ارز دیجیتال رشدی ۲۰۰ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است.

از دو روز پیش بازار رمزارزها دچار شوک شدیدی شده و قیمت‌ها روند نزولی پیدا کرده است به طوری که بیت‌کوین که در چهار ماه گذشته بالای ۴۰ هزار دلار معامله می‌شد، امروز به کانال ۳۶ هزار دلاری سقوط کرده است. ارزش کل بازار هم که روز پنجشنبه بالای دو هزار میلیارد دلار بود حال به ۱٫۷۸ هزار میلیارد دلار رسیده است.

اتریوم دومین ارز بازار هم در کانال ۲۵۰۰ دلاری در حال معامله است و بازدهی هفتگی آن منفی ۲۲ درصد بوده است. سه ارز دیجیتال لوپرینگ (LRC)، هارمونی (ONE) و کادنا (KDA) هم در یک هفته اخیر بیش از ۴۰ درصد ریخته‌اند.

با این حال یک ارز دیجیتال در میان ۱۰۰ رمزارز برتر بازار وجود دارد که با وجود افت هفتگی، بازدهی ۲۴ ساعت گذشته آن حدود ۲۰۰ درصد بوده است.

سیف‌مون (OLD) که در حال حاضر در قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۱۵ دلاری در حال معامله است توانسته طی ۲۴ ساعت بیش از ۱۹۰ درصد رشد را به ثبت برساند. این در حالی است که ارزش بازار این ارز دیجیتال کمتر از یک میلیارد دلار است. با وجود این رشد چشمگیر، سیف‌مون هنوز نسبت به سقف تاریخی خود ۸۵ درصد ارزان‌تر است.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آرمن آمریکایی

    این دیگه اسمش سقوط نیست دزدی وکلاهبرداری دولت آمریکا با کمک فدرال رزرو و نهنگ ها هستش با دستکاری بازار