کد مطلب: ۷۳۹۴۱۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ریزش توکن تیم ملی آرژانتین با وجود قهرمانی در جام جهانی

ریزش توکن تیم ملی آرژانتین با وجود قهرمانی در جام جهانی

با وجود قهرمانی تیم ملی آٰرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، توکن هواداری این تیم با ریزش بیش از 50 درصدی در 24 ساعت گذشته مواجه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود قهرمانی تیم ملی آٰرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، توکن هواداری این تیم با ریزش بیش از 50 درصدی در 24 ساعت گذشته مواجه شده است. طرفداران و خریداران این توکن پیش‌بینی کرده بودند که توکن ARG پس از قهرمانی آرژانتین، رشد قیمتی بالایی را تجربه خواهد کرد، اما این توکن خریداران خود را ناامید کرده است.

توکن هواداری تیم ملی آرژانتین ARG

تیم ملی فوتبال آرژانتین برای سومین بار در طول تاریخ، برنده جام جهانی فوتبال شد. آرژانتین پس از بازی شگفت‌انگیز فینال با فرانسه توانست عنوان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از آن خود کند. بیش از ۳۶ سال از قهرمانی پیشین این تیم در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک می‌گذشت و این برد باعث تکمیل کلکسیون قهرمانی‌های لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین شد. لیونل مسی، انزو فرناندز و امیلیانو مارتینز از تیم ملی آرژانتین نیز به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی، بهترین بازیکن جوان و بهترین دروازه‌بان این مسابقات انتخاب شدند.

توکن‌های هواداری تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی، پیش از شروع این مسابقات و در طول مسابقات، نوسانات شدیدی را پشت سر گذاشتند و با برد هر تیم ملی، توکن‌ هواداری مرتبط با آن تیم، معمولا رشد قیمتی کوتاه مدتی را تجربه کرد. توکن‌های هواداری (فن توکن‌ها) دسته‌ای از ارز‌های دیجیتال هستند که اکثرا توسط طرفداران تیم‌های ورزشی خریداری می‌شوند.

برد تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر

توکن هواداری تیم ملی آٰرژانتین هواداران را ناامید کرد

با توجه به برد شب گذشته تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر، پیش‌بینی می‌شد که توکن هواداری این تیم ملی که با نماد ARG در بازار کریپتو حضور دارد، رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند. با وجود اینکه تنها کمتر از نیم ساعت پیش از شروع بازی فینال آرژانتین و فرانسه، قیمت توکن هواداری ARG، برابر با ۶.۰۲ دلار بود، اما پس از شروع بازی و برد تیم ملی آرژانتین، قیمت ARG با ریزش شدیدی به ۳.۴۰ دلار تا نیمه شب ۲۷ آذر رسید.

ریزش قیمت توکن ARG در زمان نگارش این گزارش نیز ادامه دارد و این توکن در حال حاضر با قیمت ۲.۸۳ دلار معامله می‌شود. با وجود برد شگفت‌انگیز تیم ملی آرژانتین، توکن ARG از روز گذشته تا‌کنون بیش از ۵۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

با وجود اینکه سرمایه‌گذاران و طرفداران این تیم امید داشتند که قیمت این توکن پس از قهرمانی افزایش یابد و بتوانند سود مناسبی از رشد قیمت آن بدست آورند، اما این توکن خریداران خود را ناامید کرد. پس از راه‌اندازی و عرضه توکن هواداری تیم ملی آرژانتین توسط این تیم در سال ۲۰۲۱، قیمت این توکن صعود و ریزش‌های متعددی را تجربه کرده است. رکورد قیمت ARG در ۱۹ نوامبر سال جاری و با قیمت ۸.۶۴ دلار بوده است. ARG در تاریخ ۱۴ می ۲۰۲۲ به پایین‌ترین حد خود و معادل با ۰.۵۷ دلار رسید. این توکن در صرافی‌های OKX، Gate.io و Poloniex معامله می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.