خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۵۵۰۱

کدام دستگاه ماینر از همه قوی‌تر است؟

کدام دستگاه ماینر از همه قوی‌تر است؟

ماینر S19pro در حال حاضر قوی‌ترین دستگاه ماینر در بازار به شمار می‌رود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اینکه درآمد یک دستگاه ماینر از استخراج ارزهای دیجیتال چقدر است؛ کاملا به مشخصات آن و همچنین نوع ارز استخراجی بستگی دارد.

در ماه‌های اخیر و با افت موقتی ارزش بیت‌کوین، دستگاه‌های ماینر نیز با کاهش قیمت قابل توجهی مواجه شده‌اند. این مسئله می‌تواند فرصت مناسبی برای ورود علاقه‌مندان به صنعت ماینینگ بیت‌کوین به حساب بیاید… و استخراج با کم‌ترین قیمت را برای سرمایه‌گذاران ممکن سازد.

اقتصادآنلاین گزارش داد، در ادامه یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های ماینر در ایران و جهان که در روزهای اخیر با کاهش قیمت همراه بوده است را معرفی می‌شود.

قوی‌ترین دستگاه ماینر حال حاضر بازار ماینر S19pro با قدرت پردازش ۱۱۰ تراهش است که البته مدتی است دیگر تولید آن در کارخانه بیت‌مین چین متوقف شده است. ولی همچنان مدل‌های نو و کارکرده آن در انبارها موجود است.

این ماینر در بازه‌های زمانی با نرخ ارزش بیت‌کوین و البته سختی شبکه آن درآمد‌های متفاوتی داشته است.

تا جایی که در ماه‌های انتهای سال گذشته میلادی درآمد آن تا بیش از ۱۰۰۰ دلار به‌صورت ماهیانه نیز افزایش داشت اما در حال حاضر با کاهش ارزش بیت‌کوین درآمد این ماینر حدود ۳۰۰ دلار در ماه است.

در گذشته معمولا با کاهش ارزش رمزارز‌ها، سختی شبکه بیت‌کوین نیز کاهش می‌یافت و درآمد ماینرها تقریبا ثابت می‌ماند و حتی ممکن بود در بازه‌هایی این درآمد افزایش هم می‌یافت ولی امروزه با کاهش شدید ارزش بیت‌کوین در بازارهای جهانی شاهد این کاهش سختی شبکه نیستیم.

یکی از دلایل این موضوع را می‌توان به امید فعالان حوزه ماینینگ رمزارزها ربط داد که همچنان پیش‌بینی با ارزش شدن و رشد شدید و انفجاری را در بازار دارد.

در چند روز گذشته شاهد کاهش خرید و فروش و معامله بیت‌کوین در بازار هستیم. این موضوع این مفهوم را دارد که دارندگان بیت‌کوین اقبالی برای فروش آن ندارند و ترجیه می‌دهند بیت‌کوین‌ها را در کیف پول خود نگه دارند (هولد کنند) تا با افزایش ارزش بیت‌کوین سود بیشتری را کسب نمایند.

این موضوع بیشتر توسط ماینرهای عمده دنیا صورت گرفته است. لازم به ذکر است که پیشنهاد به فعالان ماینینگ نیز همین موضوع است که در چنین بازارهای قرمزی نباید به‌صورت هیجانی عمل کرد و بیت‌کوین‌های استخراج شده را نباید بلافاصله به فروش رساند.

همانطور که گفته شد S19pro 110TH بهترین ماینر بازار با بازدهی بسیار بالا است؛ قیمت این ماینر در اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا حدود ۳۴۰ میلیون تومان هم معامله می‌شد ولی با افت شدید ارزش بیت‌کوین قیمت این ماینرها افت شدیدی داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.