کد مطلب: ۶۴۳۹۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی گلکسی دیجیتال از بیت‌کوین/ حمایت ۴۲ هزار دلاری از دست می‌رود؟

پیش‌بینی گلکسی دیجیتال از بیت‌کوین/ حمایت ۴۲ هزار دلاری از دست می‌رود؟

بیت‌کوین تغییر خاصی در ۲۴ ساعت گذشته نکرده و روی محدوده حمایتی ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود. بیت‌کوین به کدام سمت حرکت می‌کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته یک بار از محدوده ۴۳ هزار دلار رشد کرد اما دوباره ریخت و حالا در محدوده ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد بازار وضعیت پایداری ندارد و اندیکاتورها و اخبار خبر از احتمال ریزش بیشتر بازار می‌دهند.

اولین چیزی که در چند روز اخیر در بازار نشان‌دهنده وجود ترس در بازار است افزایش حجم معاملات تتر است. افزایش حجم معاملات استیبل‌کوین‌ها در مقابل سایر ارزهای دیجیتال نشان‌دهنده خروج پول از سایر ارزهای دیجیتال و سرازیر شدنش به سمت استیبل‌کوین‌ها است.

پیش‌بینی Galaxy Digital در مورد بیت‌کوین

جیسون اوربان، یکی از مدیران Galaxy Digital در مصاحبه با کیتکونیوز گفت: بیت‌کوین و اتریوم پتانسیل رشد ۱۰۰ درصدی تا اوایل سال آینده را دارد.

«من قبلا عقیده داشتم بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار و اتریوم تا ۷ هزار دلار رشد می‌کند. اما حالا فکر می‌کنم این اتفاق در اوایل سال ۲۰۲۳ محتمل است.»

تکنیکال

اگرچه اندیکاتور مکدی در نمودار چهار ساعته بیت‌کوین در محدوده ۴۲ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرد اما سایر اندیکاتورها از کوتاه‌مدت بودن این سیگنال خبر می‌دانند. هم‌زمان با اینکه مکدی سیگنال خرید صادر کرد MFI که نشان‌دهنده ورود و خروج پول است روندی نزولی گرفت و حالا در آستانه ورود به محدوده اشباع فروش است.

کندل‌های بیت‌کوین در نمودار چهار ساعته به میانه کانال بولینگرباند برخورد کردند اما تقاضا آنقدری قوی نبود که بیت‌کوین بتواند میانه کانال بولینگرباند را بشکند. شاخص مقاومت نسبی هم روندی نزولی دارد و به سمت ورود به محدوده اشباع فروش در حرکت است.

اگر بیت‌کوین محدوده ۴۲ هزار دلار را از دست بدهد احتمالا تا ۴۰ هزار دلار ریزش می‌کند. احتمال ریزش تا ۴۰ هزار دلار وجود دارد اما پیش‌بینی می‌شود بیت‌کوین فعلا در کانال ۴۰ هزار دلار باقی می‌ماند. اما اگر دوباره خبر بدی به بازار برسد احتمال ریزش بیشتر وجود دارد.

البته سیگنال‌های جزئی بازگشت قیمت در نمودار زوزانه بیت‌کوین دیده می‌شود اما هنوز نمی‌توان بازگشت قیمت را پیش‌بینی کرد و باید منتظر ماند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.