خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۷۱۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین اصلاح می‌کند یا صعود؟ / چرا آلت‌کوین‌ها ریزش کردند؟

بیت‌کوین اصلاح می‌کند یا صعود؟ / چرا آلت‌کوین‌ها ریزش کردند؟

بیت‌کوین در محدوده ۵۷ هزار دلار معامله می‌شود و بسیاری از آلت‌کوین‌ها به رشد بیت‌کوین واکنشی نشان ندادند. اصلاح بازار چقدر محتمل است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار در حال حاضر شرایط حساسی دارد و برخی از کارشناسان عقیده دارند احتمال اصلاح بازار بعد از این رشد تا محدوده ۴۶ هزار دلار وجود دارد.

امیر بیات، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد آدرس‌های بیت‌کوین در سود هستند. حتی کسانی که بیت‌کوین ۶۴ هزار دلار خریدند و بعد در قیمت پایین میانگین کم کردند در سود هستند و این موضوع می‌تواند سفارشات فروش در محدوده ۵۸ تا ۶۰ هزار دلار را افزایش دهد.

سیگنال‌های مثبت برای بازار زیاد است اما به نظر می‌رسد عرضه بیت‌کوین با نزدیک شدن به محدوده ۶۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند و این موضوع می‌تواند سیگنال بدی برای بازار رمزارزها باشد.

دامیننس بیت‌کوین افزایش یافته و ارزش بازار این ارز هم رشد زیادی کرده است اما آلت‌کوین‌ها روندی نزولی پیدا کردند و به نظر می‌رسد افزایش تقاضا برای بیت‌کوین پول ورودی را به سمت این ارز هدایت کرده است.

شرکت سامسونگ کره‌جنوبی به طور چشمگیری در حال توسعه دنیای بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین است. این در حالی است که انتشار رسمی بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین در این کشور ممنوع است.

اگر بیت‌کوین بتواند محدوده مقاومت ۶۰ هزار دلار و بعد از سقف تاریخی خود را پشت سر بگذارد احتمال رشد این ارز تا محدوده ۱۰۰ هزار دلار زیاد است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بیت کوین حبابی بیش نیست

    • ناشناس

      بیا پایین سرمون درد گرفت …

  • ناشناس

    بالاتر میره