فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۴۴۶۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سقوط یا صعود؟/ پیش‌بینی بلومبرگ از آینده بیت‌کوین!

سقوط یا صعود؟/ پیش‌بینی بلومبرگ از آینده بیت‌کوین!

بیت‌کوین در چند ساعت پیش حتی به زیر ۴۰ هزار دلار ریزش کرد و حالا برخی عقیده دارد بیت‌کوین تا ۳۷ هزار دلار ریزش می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ، اگر الگوی فنی "پرچم نزولی" تشکیل شود، احتمال سقوط قیمت بیت‌کوین تا ۲۶ هزار دلار وجود دارد.

بیت‌کوین هفته سختی داشت. برای اولین بار از اواسط ماهی می در روز گذشته به زیر ۴۰ هزار دلار ریزش کرد. طبق گزارش Coinglass تقریبا ۴۳۹ میلیون دلار طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار رمزارزها منحل شد. ۸۸ درصد این لیکوید معاملات خرید بود.

حرکت جنگ‌طلبانه فدرال رزرو باعث ریزش سهام و کریپتوکارنسی شد. شاخص دلار آمریکا (DYX) که قدرت دلار آمریکا را به نسبت سبدی از ارزهای خارجی اندازه‌گیری می‌کند، به بالای ۱۰۰ رسیده است. این عدد در دو سال اخیر بی‌سابقه بود.

این هفته بازار رمزارزها تنها نبود و بازار سهام ایالات متحده هم روز دوشنبه قرمز بسته شد. براساس گزارش بلومبرگ احتمالا بیت‌کوین به سمت حمایت ۳۷ هزار دلاری حرکت می‌کند و عدم بازگشت قیمت در آن محدوده می‌تواند خطرناک باشد. جفری هالی، در مصاحبه با بلومبرگ گفت: اگر بیت‌کوین محدوده ۳۶ هزار و ۵۰۰ دلار را از دست بدهد ریزش بیشتر می‌شود. اگر هم مقاومت ۴۷ هزار دلار را بشکنیم بازار صعود می‌کند.

عکس نموداری که بلومبرگ منتشر کرده است.

اندیکاتورها چه می‌گویند؟

خبر خوب اینکه در نمودار روزانه بیت‌کوین نشانه‌های برگشت قیمت وجود دارد. کندل دیروز نزولی بود و بیت‌کوین تا ۳۹ هزار دلار ریخت و کف بولینگرباند را سوراخ کرد. حالا قیمت از کف بولینگرباند بازمی‌گردد.

شاخص مقاومت نسبی از محدوده عددی ۳۵ بازگشته و روی عدد ۴۰ قرار دارد. به نظر می‌رسد میله‌های نزولی مکدی هم در حال کمرنگ شدن هستند و این اندیکاتور هم به زودی سیگنال صعودی صادر می‌کند.

بیت‌کوین در یک هفته گذشته بیش از ۱۳ درصد و اتریوم بیش از ۱۴ درصد ریزش کردند.

اما اندیکاتورها به تنهایی نمی‌توانند دلیلی بر بازار صعودی باشند. چون ممکن است افزایش نرخ بهره دوباره از سر برسد و آنجا دیگر همه اندیکاتورها دوباره به محدوده اشباع فروش می‌روند.

آخرین اخیار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.