کد مطلب: ۵۸۹۲۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد ناچیز رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته / بازدهی هفتگی بایننس‌کوین ۱۸ درصد شد

رشد ناچیز رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته / بازدهی هفتگی بایننس‌کوین ۱۸ درصد شد

بیت‌کوین نسبت به دیروز حدود نیم درصد ریزش کرده و در محدوده ۶۲ هزار دلار معامله می‌شود اما سایر آلت‌کوین‌ها متناسب با بیت‌‎کوین رشد نکردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این روزها اخبار بنیادی خوب برای بازار زیاد است اما بیت‌کوین به مقاومت خورده و ابتدا باید مقاومت محدوده ۶۴ هزار دلار یعنی سقف تاریخی خود را پشت سر بگذارد.

داده‌های روی زنجیره نشان می‌دهد که بیت‌کوین از خواب بیدار شده و روند صعودی آن سرعت بیشتری گرفته است.

داده‌های تکنیکالی نشان می‌دهند بیت‌کوین در صورت شکستن مقاومت ۶۴ هزار و ۸۰۰ دلار می‌تواند به سرعت تا ۶۴ هزار دلار رشد کند.

اندیکاتور مکدی در نمودار روزانه همچنان چشم‌انداز صعودی دارد و با توجه به این روند و انجام معاملات بالاتر از خط میانگین، احتمال صعودی شدن بازار به شدت افزایش می‌یابد.

در نمودار یک روزه میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه هم در آستانه عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه قرار گرفته است. این شاخص هم تایید می‌کند که خریداران کنترل را در اختیار گرفته‌‍اند و انتظار می‌رود بیت‌کوین روند صعودی خود را حفظ کند.

شاخص مقاومت نسبی هم در نمودار یک روزه در محدوده اشباع خرید قرار دارد و به نظر می‌‎رسد خریداران برتری بیشتری نسبت به فروشندگان دارند.

بازار از دیروز تا امروز

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بازار رمزارزها گفت: احتمالا بیت‌کوین تا محدوده ۵۴ هزار دلار اصلاح داشته باشد اما این اصلاح موقتی و فرصتی برای خرید است.

کارشناسان عقیده دارند اگر مقاومت قبلی بیت‌کوین شکسته شود دیگر مقاومت‌های تکنیکالی پیش‌روی بیت‌کوین نیست و مقاومت‌ها جنبه روانی پیدا می‌کنند.

این روزها آلت‌کوین‌ها رشد چندانی نداشتند و دلیل اصلی نوسان آلت‌کوین‌ها برخلاف بیت‌کوین می‌تواند افزایش دامیننس بیت‌کوین و روانه شدن پول به سمت بزرگ‌ترین ارز بازار باشد. کارشناسان عقیده دارند احتمالا به زودی دامیننس بیت‌کوین کاهش می‌یابد و پول به سمت رمزارزها روانه می‌شود و آلت‌کوین‌ها هم رشد می‌کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.