کد مطلب: ۵۸۹۶۳۲

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته:

تقلای بیت‌کوین برای سقف‌شکنی/ کدام ارز دیجیتال بازدهی بیشتری داشت؟

تقلای بیت‌کوین برای سقف‌شکنی/ کدام ارز دیجیتال بازدهی بیشتری داشت؟

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها، ارزش این بازار با رشدی ۱٫۸ درصدی به ۲٫۶۴ هزار میلیارد دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها، ارزش این بازار با رشدی ۱٫۸ درصدی به ۲٫۶۴ هزار میلیارد دلار رسید. بیت‌کوین امروز هم سه درصد دیگر رشد کرد و به سطح ۶۴ هزار دلاری رسید این در حالی است که تلاش‌های پادشاه رمزارزها برای شکستن سقف قبلی تا این لحظه بی‌نتیجه مانده است.

اتریوم هم همچنان در محدوده ۳۸۶۰ دلاری است و برای رسیدن به کانال چهار هزار دلاری باید مقاومت مهم ۳۹۲۰ دلاری را بشکند. اتریوم نسبت به روز گذشته دو درصد رشد داشته و بازدهی هفتگی آن ۱۰ درصد بوده است.

2412

با این حال بایننس‌کوین که دیروز روز خوبی را پشت سر گذاشت امروز تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. BNB هم نسبت به اوج ۶۸۶ دلاری پنج ماه قبل خود تقریبا ۳۰ درصد ارزان‌تر است.

در ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال OKB با رشدی ۲۵ درصدی بهترین عملکرد را در میان ۱۰۰ رمزارز برتر بازار داشته است. OKB هم‌اکنون در کانال ۲۳ دلاری معامله می‌شود و در رتبه ۳۲ از نظر ارزش بازار قرار دارد.

با وجود سبزپوشی بازار، برخی از رمزارزهای برتر هم بازدهی منفی را به ثبت رساندند. در این میان ارز دیجیتال فلو (FLOW) با ۷٫۵ و استکس (STX) با ۵ درصد بازدهی منفی، بازندگان بازار شبانه‌روز گذشته بودند.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.