کد مطلب: ۶۲۸۸۱۸

تداوم روند نزولی بیت‌کوین / کدام ارز دیجیتال بازدهی مثبت داشت؟

تداوم روند نزولی بیت‌کوین / کدام ارز دیجیتال بازدهی مثبت داشت؟

بازار رمزارزها در حالی در ۲۴ ساعت گذشته بیش از چهار درصد افت داشته که قیمت بیت‌کوین مجددا وارد محدوده ۴۰ هزار دلاری شده است

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار رمزارزها در حالی در ۲۴ ساعت گذشته بیش از چهار درصد افت داشته که قیمت بیت‌کوین مجددا وارد محدوده ۴۰ هزار دلاری شده است. افت پنج درصدی بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته باعث شده تا بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال به منفی ۶٫۵ درصد برسد.

با توجه به افت دست جمعی بازار رمزارزها، ارزش این بازار طی یک روز بیش از ۱۳۰ میلیارد دلار کاهش یافت. البته سرخی بازار تنها مختص بیت‌کوین نبوده و اتریوم ، شیبا ، ماتیک و دیگر ارزهای دیجیتال هم همگی قرمز شدند.

بعد از اینکه در اواسط هفته گذشته بیت‌کوین از میانگین متحرک ۵۰-روزه و همچنین سقف ماه ژانویه خود بالاتر معامله شد، حمله این ارز دیجیتال به سطح ۴۵ هزار دلاری ناکام ماند. عدم موفقیت بیت‌کوین برای ورود به کانال ۴۵ هزار دلاری باعث شد تا این ارز دیجیتال پایین‌ترین قیمت خود از چهارم فوریه را تجربه کرده و وارد کانال ۴۰ هزار دلاری شود.

این نوسانات باعث شده تا معامله‌گران آتی با فشار زیادی مواجه شوند و در شبانه روز گذشته حدود ۳۰۰ میلیون دلار قرارداد لیکوئید شود.

با وجود افت شدید بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها، برخی ارزهای بازار رشد قابل توجهی را داشتند. نئو در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد بازدهی داشته و هیومنز هم به ترتیب ۲٫۵ و ۳٫۱ درصد رشد را به ثبت رساندند. در آنسوی بازار دو ارز کادنا و اوه (AAVE) با افتی ۱۰ درصدی بدترین عملکرد را میان ۱۰۰ ارز برتر بازار به خود اختصاص دادند.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.