کد مطلب: ۵۹۹۲۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کف حمایتی بیت‌کوین کجاست؟ / پربازده‌ترین ارز ۲۴ ساعت گذشته چه بود؟

کف حمایتی بیت‌کوین کجاست؟ / پربازده‌ترین ارز ۲۴ ساعت گذشته چه بود؟

بیت‌کوین بعد از ریزش تا محدوده ۵۵ هزار دلار دوباره رشد کرده و حالا در آستانه ۵۹ هزار دلاری است. کف حمایتی بیت‌کوین کجاست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد عرضه در بازار رمزارزها کمی کاهش یافته و بیت‌کوین به محدوده ۵۸ هزار دلار رسیده و اتریوم در قیمت ۴۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

این در حالی است که اتریوم در ۱۹ نوامبر یعنی در روز جمعه به زیر ۴۰۰۰ دلار ریزش کرده بود. برخی از داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که احتمالا اتریوم به زودی یک حرکت صعودی در پیش دارد.

امیرحسین نام‌اور، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد کف قیمت بیت‌کوین ۵۰ هزار دلار است و اصلا امکان ندارد بیت‌کوین از این محدوده ریزش کند.

تحلیلگران خارجی عقیده دارند بازار به زودی آخرین موج صعودی خود را شروع می‌کنند و ارزهای متاورسی و ارزهایی که محصول نهایی عرضه می‌کنند می‌توانند پیشتاز بازار رمزارزها باشند.

آلت‌کوین شرپا، تحلیلگر بازارهای مالی عقیده دارد احتمالا به زودی ریپل رشد خوبی می‌کند. این ارز یک کانال رنج بین محدوده قیمتی یک دلار و ۱/۳۰ دلار دارد که کارشناسان عقیده دارند سقف این کانال به زودی شکسته می‌شود.

بیت‌کوین مقاومت‌های زیادی روی نمودار خود دارد. اولین مقاومت محدوده استاتیک ۶۰ هزار دلار است و بعد از آن محدوده روانی ۷۰ هزار دلار. اندیکاتور فیبوناچی هم محدوده ۷۳ هزار دلار را یک مقاومت میداند.

کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین به زودی تا محدوده ۱۰۰ هزار دلار رشد می‌کند و آلت‌کوین‌ها هم در این رشد بازار را همراهی می‌کنند.

تکنیکال

شاخص مقاومت نسبی در محدوده خنثی قرار دارد اما mfi از محدوده خنثی اوج گرفته و حالا به سمت محدوده اشباع خرید در حرکت است.

اندیکاتور مکدی در محدوده ۵۷ هزار و ۵۰۰ دلار سیگنال خرید صادر کرده بود و بیت‌کوین حالا در آستانه ۵۹ هزار دلاری شدن است.

کندل‌ها در میانه کانال اندیکاتور بولینگرباند قرار دارند.

ارز دیجیتال rose در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین رشد در بازار رمزارزها را داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.