کد مطلب: ۶۲۱۲۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۳ پیش‌بینی از آینده بیت‌کوین / ارزش بازار رمزارزها نصف شد!

۳ پیش‌بینی از آینده بیت‌کوین / ارزش بازار رمزارزها نصف شد!

بیت‌کوین از محدوده ۳۲ هزار دلار روند صعودی خود را شروع کرد و حالا در محدوده ۳۷ هزار دلار معامله می‌شود. روند نزولی بازار به پایان رسید؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، رشد بیت‌کوین تا محدوده ۳۷ هزار دلار باعث شده تا بسیاری از فعالان بازار فکر کنند اصلاح بازار تمام شده و حالا وقت خرید است اما بازاز هنوز سیگنال بازگشت قیمت نداده است.

مایکل مک‌کلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ در مقاله‌ای نوشته است که بیت‌کوین در حال حاضر در نقطه عطفی قرار دارد و به نظر می‌رسد اگر ریزش ادامه پیدا کند قیمت می‌تواند ۳۰ درصد پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای که محدوده ۳۸ هزار دلار تثبیت شود.

یک تحلیلگر معروف به نام Material Scientist استدلال کرده است که تامین مالی منفی باعث می‌شود که بیت‌کوین روندی نزولی به خود بگیرد.

او نوشت: «من مدام می‌بینم که مردم در مورد بودجه منفی حرف می‌زنند و این موضوع بازار را مجبور به کشیدن ترمز می‌کند.»

اما ویلیام کلمنته، تحلیلگر معروف بازار بارها گفته در شرایط کنونی هیچکس نمی‌تواند بگوید بازار ریزش می‌کند یا صعود. فعلا به سرمایه‌‌گذاران توسعه می‌شود با احتیاط رفتار کنند.

تکنیکال

سیگنال خرید اندیکاتور مکدی که در محدوده قیمتی ۳۴ هزار دلار صادر شده بود هنوز پابرجا است اما نشانه‌هایی از کاهش قدرت خرید بیت‌کوین با نزدیک شدن به مقاومت ۳۸ هزار دلار دیده می‌شود.

شاخص مقاومت نسبی روی محدوده ۵۷ قرار دارد و روندی صعودی به خود گرفته و این می‌تواند نشانه‌ خوبی برای بازار باشد.

کندل‌ها در سقف اندیکاتور بولینگرباند قرار دارند اما هنوز سقف این اندیکاتور را سوراخ نکردند.

اگر محدوده ۳۸ هزار دلار به بالا شکسته شود و قیمت بالای این محدوده تثبیت شود احتمالا هدف بعدی بیت‌کوین محدوده قیمتی ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار است.

اگر بیت‌کوین ریزش کند اولین حمایت معتبر برای این ارز محدوده ۳۵ هزار دلار است.

زمانی که بازار ریزش می‌کند، دامیننس بیت‌کوین افزایش پیدا می‌کند و حالا هم بیت‌کوین ۴۲ درصد از ارزش بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

در حالی که ارزش بازار رمزارزها در اوخ قیمتی بیت‌کوین حدود ۳ هزار میلیارد تومان بود اما حالا بازار رمزارزها حدود هزار و ۶۷۰ میلیارد دلار ارزش دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چقدر اشتباه تایپی داشت

  • ناشناس

    رمز ارز ها کلاه برداری وحشتناک هستن فقط یک سوال منو جواب بدید برای هر بیتکوین ۳۵۰ هزار کیلووات برق لازم داریم با چندصد دستگاه ماینر از بهینه ترین نوعش ، که ارزون هم نیست ، حالا هر بیتکوین ۳۷ هزار دلار هست، همین برق یک بیتکوین رو با نرخ همین الان حدود ۷۰ هزار دلار صادر میکنیم در مقابلش هم از عراق کلزا و ذرت برای روغن و افغانستان سنگ فلز منگنز و آذربایجان و ترکمنستان حق ترانزیت رایگان ، چرا ۷۰ هزار دلار رو ول بکنیم بریم ۳۷ هزار دلار اونم اگر هزینه دستگاه های وحشتناک گران ، هزینه زمین ، نگهداری و تعمیر هم حساب کنی سود خالصش ۲۰ هزار دلارم نمیشه .
    تازه صادرات برق به کشور های همسایه از لحاظ سیاسی و بین‌المللی مللی هم مهمه که الان آمریکا گیر داده به اسرائیل که باید چند هزار کیلومتر زیر مدیترانه کابل برق بکشی برا اوروپا . ما هم اگر صادرات برقمون به مثلا افغانستان بیشتر بشه نه تنها سود چند برابری نسبت به بیتکوین داره بلکه مثلا مهاجرت غیر قانونی به ایران رو کمتر میکنه ، روی همکاری امنیت متقابل اثر مثبت داره ، هیچ نفعی برای دولت و ملت در تولید بیتکوین نیست به کنار ضرر هنگفت هم هست ، روی برقش ضرره روی ارزشش ضرره ،

    • ناشناس

      خب مردم که نمیتونن برق صادر کنن نابغه

    • سعید

      نمیخواستم اینو بگم ولی یادت باشه الان کدخدای ده هم به فکر جیب خودشه امیدوارم متوجه شده باشی چی گفتم موفق باشی

    • امید

      ماین با بازار کلی فرق دارد و یک بخش بسیار کوچک از درامدهای رمزارزها را تشکیل میدهد. و ضرر جبران ناپذیری به زیر ساختهای سیستم برقی کشور وارد می کند. بیشتر از ۹۹ درصد کسانی که در بازار رمز ارزها هستند ماین انجام نمیدهند. و مقایسه و مثال آوری و به سخره گرفتن بازاری به بزرگی کریپتو کارنسی شاید کار درستی نباشد . دوست عزیز کشور ما هم به زودی در این بازار سهم خواهی باید داشته باشد و با معرفی رمز ارز رمزریال دارد وارد آن می شود.

  • ناشناس

    واقعا تو با این مغز چرا تو کار رمز ارزی

    • ناشناس

      دوست عزیز
      ب جای توهین نظر بده
      هرکسی می‌تونه حرف شما را بزنه
      فکر کن جواب بده
      اجازه بدیم کسی که فکر می‌کنه کمک و تشویقش کنیم نه دلسرد

  • ناشناس

    با صادرات برق که پول تو جیب مردم نمیره یا اشتغال زایی نمیشه همش می‌ره تو جیب دولت عزیز!!!
    تو دهه ی آینده معلوم میشه سودآوری داره یا نه! تمام پرداخت ها سمت بلاکچین و تکنولوژی ها سمت متاورس باید بره.
    آینده داور و قضاوت کننده

  • ناشناس

    ?

  • امید

    بهترین زمان برای نظر دادن در مورد یک مسئله زمانیست که اشراف کافی و علم لازم را داشته باشیم. اکثر ایرانیها زمانی با تأکید نظر می دهند که هیچ علمی در رابطه با بازار یا مسئله ی مورد نظر ندارند. دوستان بازارهای بزرگ بی دلیل ساخته نشده اند و علم و شرایط خاص خود را میطلبد من اطمینان دارم در بازارهای مالی خیلیها درآمد مطلوب و بسیاری از افراد بدون آگاهی ضررهای جبران ناپذیر می بینند. بازار رمز ارزها یا همان کریپتو کارنسی بسیار فراتر از ذهن معیوب کسانی است که بدون اطلاعات کافی آن را قضاوت کنند .

  • ناشناس

    ای بابا چکارکنیم موندم بخرم یابفروشم

  • ناشناس

    سلام دوستان به عنوان شخصی که در بازار مالی ترید می کنم خواستن یه مسیر رو معرفی کنم دوستان کلا آینده ی این بازار تابع دامیننس تتر خواهد بود یه این صورت که بر اساس این دامیننس که پر واضح می باشد بیت کوین تا ۳۳۵۰۰ ریزش می کند و تا حوالی ۵۳۰۰۰ قطعا صعود خواهد داشت

    • ناشناس

      بنظر منم یا میریزه یا میره بالا