خبر مهم:

کد مطلب: ۸۰۹۹۳۷

صرافی تترلند چه تغییراتی کرده است؟

رونمایی از نسخه جدید صرافی «تترلند» / با کارمزد پایین در تترلند معامله کنید

رونمایی از نسخه جدید صرافی «تترلند» / با کارمزد پایین در تترلند معامله کنید

با رونمایی از نسخه 7.0 صرافی رمزارزی ایرانی تترلند، کاربران می‌توانند از امکانات جدید و بهبودیافته این صرافی در مبادلات خود بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رویداد صرافی رمزارز ایرانی تترلند با نام «گام ششم؛ اصل سادگی» روز چهارشنبه، بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار شد. در این رویداد، ویژگی‌های جدید این صرافی در بخش‌های مختلف معرفی شدند. تترلند با تکیه بر سادگی و نیاز کاربران و در بررسی نظرات و پیشنهادات کاربران آنها، ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به صرافی رمزارزی خود افزوده است.

این صرافی، تنها مرجع تخصصی تتر/ تومان است و به عنوان مرج نرخ تتر در ایران شناخته می‌شود. در ادامه، گزارشی از رویداد «گام ششم؛ اصل سادگی» که به مناسبت ششمین سال فعالیت این صرافی در اکوسیستم رمزارزی کشور برگزار شد، پرداخته خواهد شد.

تترلند

امکانات صرافی تترلند

علاوه بر امکانات پیشین صرافی تترلند، امکانات جدیدی نظیر سهولت و دسترسی بیشتر در هنگام تبدیل تومان به تتر و بالعکس، سازگاری در تمام دستگاه‌های هوشمند، دسترسی راحت با سیستم عامل آی‌او‌اس (IOS) در کنار اندروید، حالت تاریک (Dark Mode)، تغییر زبان محیط به انگلیسی، فرانسوی و عربی، آلمانی، روسی، اسپانیایی و ترکی، دسترسی به بخش اعلانات و اطلاعیه‌ها و سوابق رسید‌ها افزوده شده است.

بر اساس اعلام صرافی تترلند، از شنبه 23 اردیبهشت 1402، اپ و وبسایت با قابلیت‌های جدید در دسترس قرار گرفته است تا کاربران به کمک قابلیت‌های به‌روزشده، با سهولت بیشتری به معامله‌گری بپردازند.

این رویداد همچنین در لینک زیر قابل مشاهده است:
https://tetherland.com/v7

کارمزد پایین در تترلند

بیش از 290 رمزارز مختلف در حال حاضر در تترلند برای خرید و فروش وجود دارد. مسئله کارمزد یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار برای انتخاب صرافی توسط فعالان بازار رمزارز است.

به مناسبت پنجمین سالگرد این صرافی، معاملات به مدت پنج روز در این صرافی بدون کارمزد انجام خواهد شد. اعتبار این آفر از 20 اردیبهشت الی 24 اردیبهشت خواهد بود. در نسخه 7.0 این صرافی، کارمزد تبدیل کاهش پیدا کرده است و کاهش پله‌ای کارمزد بر اساس سطح کاربری برای کاربران فعال خواهد بود. همچنین، به دلیل ارائه سرویس تک‌نرخی، شکاف قیمتی و کارمزدهای پنهان در این صرافی وجود ندارد.

همچنین کاربر این صرافی می‌تواند با سرویس دعوت از دوستان، درآمد میلیونی کسب کند و به‌ازای هر خرید و فروش، بسته به سطح کاربری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد از کارمزد معاملات دوستان را به‌صورت مادام‌العمر به شکل درآمد بدست آورند. علاوه‌بر ‌این، با دعوت دوستان به تترلند، آنها نیز در اولین خرید‌ و‌ فروش، کارمزد رایگان دریافت خواهند کرد.

آمار صرافی تترلند

پشتیبانی شبانه‌روزی: بیش از 20 هزار تراکنش در روز و 100 میلیارد تومان مبادله روزانه در صرافی تترلند انجام می‌شود. تیم پشتیبانی این صرافی ایرانی، به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی، پاسخگوی مشتریان هستند. کاربر به طور متوسط 41 ثانیه در انتظار برای پاسخگویی اپراتورهای پشتیبانی در این صرافی خواهد بود.

کیفیت و سرعت پشتیبانی تترلند، باعث رضایت 96 درصدی کاربران از پشتیبانی آنلاین شده است. شاخص (NPS) که برای اندازه‌گیری وفاداری مشتری استفاده می‌شود در تترلند معادل 70 درصد برآورد شده است.

بر اساس اعلام این صرافی، مجموع پشتیبانی آنلاین و تماس، بیش از سه میلیون دقیقه برآورد شده است. از هر ۱۰۰۰ تراکنش در این صرافی، تنها ۳ نارضایتی در میان کاربران وجود داشته است.

در بخش مراجعه به پشتیبانی، کاهشی 11 درصدی نسبت به سال 1400 در این صرافی به ثبت رسیده است و 55 درصد از کاربران بدون استفاده از خدمات پشتیبانی به تراکنش‌ها و معاملات خود می‌پردازند.

تراکنش‌ها: در سال 1401، ۲۸.۸ میلیون بازدید از سایت و رشد ۸۷ درصدی تراکنش‌ها به‌ثبت رسیده است. با 213 هزار تراکنش موفق در ۶ ماهه دوم سال، بیشترین تراکنش‌ها در سرویس مبدل رمزارزی شامل رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، شیبا، دوج کوین، بایننس کوین، سولانا، کاردانو بوده است. همچنین، بهمن‌ماه پرتراکنش‌ترین و شلوغ‌ترین ماه در سال 1401 در تترلند بوده است.

تترلند

اپلیکیشن این صرافی، به عنوان سومین اپلیکشین برتر سال در دسته صرافی‌های رمزارزی و برترین اپلیکیشن ۱۴۰۱ در دسته صرافی‌های رمزارزی OTC انتخاب شده است. در حال حاضر، نسخه وب، وب اپلیکیشن (PWS) برای سیستم عامل اپل و نسخه مستقیم اندروید در قابل دانلود است.

برای اطلاعات بیشتر درباره تغییرات نسخه 7.0 صرافی تترلند، گزارش رونمایی از نسخه ۷.۰ صرافی «تترلند» را مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پس چرا بعد گذشت چند روز، هنوز آپدیتش تو گوگل پلی نیومده؟