کد مطلب: ۷۲۸۴۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مارک کوبان، میلیاردر آمریکایی همچنان به رمزارزها معتقد است

مارک کوبان، میلیاردر آمریکایی همچنان به رمزارزها معتقد است

برخلاف رکود مداوم بازار کریپتو، که با سقوط صرافی FTX، شرایط بدتر نیز شد، بسیاری از سرمایه‌گذاران با تجربه از جمله مارک کوبان هنوز به رمزارزها اعتقاد دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مارک کوبان، مالک دالاس ماوریکس اعلام کرد که نسبت به آینده فناوری رمزارزها اطمینان دارد.

مارک کوبان و اتریوم

مارک کوبان در مصاحبه اخیر خود بیان کرد: یک سوال اساسی که از من پرسیده می‌شود این است که چرا روی رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌ام؟ در پاسخ باید بگویم، من معتقدم قراردادهای هوشمند تاثیر بسزایی در ایجاد اپلیکیشن‌های ارزشمند خواهند داشت. من از روز اول گفته‌ام، ارزش واقعی یک توکن، از برنامه‌هایی که روی پلتفرم‌های آن اجرا می‌شوند و ابزاری که ایجاد می‌کنند به دست می‌آید.

مارک کوبان مدت‌هاست که اتریوم (ETH) را به عنوان رمزارز برتر نسبت به بیت‌کوین (BTC) و نزدیک‌ترین رمزارز به یک ارز واقعی معرفی کرده است. این مسئله به این دلیل است که اتریوم به عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش، کاربرد داخلی بسیار بیشتری در شکل ارگانیک و بومی خود دارد و برنامه‌هایی که از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های افزودنی در اتریوم استفاده می‌کنند در مقایسه با بیت‌کوین بسیار ارزشمندتر هستند.

کوبان و سرمایه‌گذاری در رمزارز

کوبان همچنین از علاقه‌مندان به Dogecoin (DOGE) است. وی در سال گذشته فاش کرد که مالک مقدار کمی از این توکن است.

در آوریل 2021، این تاجر و سرمایه‌گذار اظهار داشت که حدود 60 درصد از سبد رمزارز او به شکل بیت‌کوین، حدود 30 درصد آن اتریوم و 10 درصد باقی مانده در سایر دارایی‌های دیجیتال نامشخص ذخیره شده است.

در عین حال، میلیاردر آمریکایی در توییت‌های اخیر خود اعتراف می‌کند که آنچه تا به امروز ایجاد نشده است، برنامه‌ای برای ارزهای دیجیتال است که برای ‌تمام آن‌ها قابل استفاده باشد.

مارک کوبان همچنین بیان داشت: بهترین مقایسه‌ای که می‌توانم استفاده کنم برای توصیف شرایط کنونی بازار کریپتو، روزهای اولیه پدیده اینترنت است.

بیت‌کوین و مارک کوبان

روند بیت‌کوین در تایم روزانه، منبع: Tradingview

روند کنونی قیمت بیت‌کوین

با ادامه یافتن روند نزولی رمزارزها، بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال پیش‌بینی کف قیمتی بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها مهم از جمله اتریوم هستند.

به عقیده بسیاری، گرچه اتریوم و یا برخی دیگر از رمزارزها همچنان در حال توسعه فعالیت‌های خود هستند و نسبت به گذشته پیشرفت بسیاری داشته‌اند، اما در شرایط کنونی وقت سرمایه‌گذاری روی آن‌ها نیست.

زمانی که بازار تمایل به ریزش به سطوح پایین‌تر را دارد. انجام سرمایه‌گذاری‌های بلند مدتی و پله‌ای می‌تواند جایگزین بهتری برای معامله‌گران کوتاه و یا میان مدتی باشد.

در شرایط فعلی، بیت‌کوین در سطح 15هزار و 500 دلار همچنان حمایت می‌شود. در صورتی که این حمایت شکسته و کندل چهار ساعت قیمت به زیر این سطح برود، ادامه روند نزولی قیمت می‌تواند حتی تا نزدیکی سطح 14هزار دلار ادامه یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.