کد مطلب: ۷۶۷۳۴۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت کوین روند نزولی را تا ۲۲ هزار دلار ادامه می‌دهد؟

بیت کوین روند نزولی را تا 22 هزار دلار ادامه می‌دهد؟

آیا روند نزولی اخیر بیت کوین در بازه آخر هفته به سمت سطوح پایین‌تر قیمت ادامه خواهد یافت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بدهکاران صرافی FTX دومین گزارش جلسه با سهامداران خود را در دوم مارس 2023 منتشر کردند. این گزارش شامل تجزیه و تحلیل اولیه از کسری این صرافی منحل شده رمزارز است. گفتنی است، میزان کسری صرافی، مقدار قابل توجهی را نشان می‌دهد.

تضعیف بازار رمزارزها با عدم اطمینان بانک سیلورگیت

سیلورگیت پس از بسته شدن بازار در روز چهارشنبه در پرونده‌ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اطلاع داد که باید ارائه گزارش سالانه خود را به دلیل ارزیابی تأثیر رویدادهای مختلف بر عملیات خود به تاخیر بیندازد.

تاخیر در ارائه گزارش سالانه Silvergate منجر به کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال از جمله قیمت بیت کوین شده است. با این حال، بازار از آن زمان سیگنال‌های متفاوتی در مورد تأثیر این رویداد منتشر کرده است. شایان ذکر است که وضعیت Silvergate به طور قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است.

چهارشنبه شب، Silvergate Capital (SI) اعلام کرد که ارائه گزارش سالانه خود را به دلیل ضررهای ناشی از سقوط FTX در نوامبر و بررسی‌های نظارتی مختلف به تاخیر می‌اندازد. این خبر بر سنتیمنت بازار تاثیر منفی گذاشت و باعث شد سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اعتماد خود را نسبت به ثبات و امنیت صنعت ارزهای دیجیتال از دست بدهند.

این موضوع، به طور بالقوه می‌تواند منجر به فشار فروش در سطح بازار شود. شایان ذکر است که وضعیت Silvergate چالش‌ها و ریسک مرتبط با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند. علاوه بر این، تأخیر در ارائه گزارش سالانه سیلورگیت کپیتال منجر به افزایش نگاه نظارتی بر صنعت ارزهای دیجیتال شده است که در حال حاضر با واکنش‌های شدید مواجه شده است.

این امر می‌تواند مقامات را برای اعطای مجوز به کسب‌وکارهای مرتبط با رمزنگاری مردد کند و به طور بالقوه رشد و گسترش صنعت رمز ارز را محدود کند. این وضعیت نیاز به مقررات سخت‌گیرانه‌تر و شفافیت بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال برای تضمین حفاظت و ثبات سرمایه‌گذاران را پر رنگ‌تر می‌کند.

بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

روند قیمت بیت کوین

بیت کوین اکنون در سطح قیمت 22 هزار و 396 دلار معامله می‌شود و حجم معاملات 24 ساعته آن 18 میلیارد دلار است. تحلیل تکنیکال بیت کوین، یک الگوی مثلث متقارن در سطح 23 هزار و 250 دلار را نشان می‌دهد. اگر این شکست سطوح حمایتی تداوم یابد، روند نزولی می‌تواند قیمت را در منطقه حمایت 22 هزار و 46 دلار قرار بدهد.

از طرف دیگر، اگر قیمت به زیر این منطقه حمایتی نیز سقوط کند، بیت کوین می‌تواند تا مرز 21 هزار و 450 دلار کاهش یابد.

ظاهر یک کندل نزولی قوی نشان دهنده تعصب قابل توجه فروشندگان است. با این حال، اگر کندل‌ها بالاتر از سطح 22 هزار و 500 دلار بسته شوند، ممکن است پتانسیل جهش صعودی با هدف 22,800 دلار یا بالاتر، به سمت سطح 23,750 دلار وجود داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.