کد مطلب: ۷۵۲۷۶۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

احتمال پامپ بیت کوین پس از صعود به بالای ۲۳هزار دلار

احتمال پامپ بیت کوین پس از صعود به بالای 23هزار دلار

ارز دیجیتال بیت کوین، در محدوده 22500 تا 23350 دلار در حال نوسان است. بیت کوین شاهد افزایش شدیدی بود که می‌تواند ناشی از فعالیت نهنگ‌ها و خرید عمومی در بازار باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از یک دوره طولانی آشفتگی بیت کوین، ثبات به بازار ارز دیجیتال بازگشته است و بسیاری از مردم اکنون به آینده این رمز ارز خوش بین هستند. طبق گفته Santiment، اکثر انباشت 1 میلیارد دلاری در 15 روز گذشته از 1 تا 1000 تراکنش این ارز دیجیتال حاصل شده است. علاوه بر این، نهنگ‌هایی که دارای 1000 تا 10000 از این رمز ارز هستند، 83 درصد از انباشت را تشکیل می‌دهند.

نمودار بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

روند قیمت بیت کوین

قیمت فعلی این رمزارز 22588 دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن 24 میلیارد دلار است. بیت کوین در شبانه‌روز گذشته نزدیک به 2 درصد سقوط داشته است. این ارز دیجیتال در CoinMarketCap با ارزش بازاری زنده 435 میلیارد دلار در حال حاضر در رتبه اول قرار دارد.

در بازه زمانی روزانه، بیت کوین با مقاومت مهمی در نزدیکی سطح 22830 دلار مواجه است. اگر کندل‌های قیمت زیر این سطح بسته شوند، احتمال شروع یک اصلاح نزولی قوت می‌گیرد، به طوری که تا سطح 21500 دلار ادامه خواهد داشت.

اندیکاتورهای RSI و MACD در منطقه اشباع خرید قرار دارد که نشان می‌دهد احتمال اصلاح نزولی در بیت‌کوین وجود دارد. شکست زیر سطح 21500 دلار می‌تواند قیمت بیت کوین را به 20450 دلار برساند.

در جهت صعودی، مقاومت فوری این ارز دیجیتال در سطح 22800 دلار قرار دارد و شکست بالاتر از این سطح می‌تواند بیت کوین را در 23900 دلار و 25150 دلار قرار دهد.

دارندگان بیت کوین از اهرم مالی اجتناب می‌کنند

بر اساس داده‌های GlassNode، مقدار بیت کوین نگه‌داشته شده یا از دست رفته به بالاترین حد خود در 5 سال گذشته رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین به ویژه در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به طور چشمگیری افزایش داشته است. این رویداد نشان‌دهنده این واقعیت است که اهرم حاکم بر بازار کاهش یافته است. تجارت این ارز دیجیتال به طور فزاینده‌ای محبوب شده است.

وقتی معامله شما در جهت حرکت بازار باشد، بازار ارز دیجیتال می‌تواند درآمد خوبی را برای شما داشته باشد. اما اگر در جهت مخالف بازار باشید، معاملات کریپتو بسیار خطرناک می‌شوند.

تا سال 2022، بسیاری از افرادی که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردند، پول خود را از دست دادند. حتی در طول بهبود فعلی بازار، تقاضا برای اهرم‌های مالی بسیار پایین باقی می‌ماند. از 22 دسامبر 2022، نسبت اهرمی تخمینی این کریپتو بزرگ کاهش یافته و در وضعیت بی‌ثبات باقی مانده است. نسبت فعلی، آخرین بار در 22 مه در این سطح پایین قرار داشت.

رشد سریع قیمت بیت کوین آن را برای بسیاری به یک سرمایه گذاری پرخطر تبدیل کرده است. برخی از سرمایه گذاران با سرمایه گذاری بیشتر در کوین‌هایی که ارزان‌تر هستند، از به کارگیری اهرم‌های مالی اجتناب می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.